Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
· Create, manage analyze and increase performance of digital paid media campaign in accordance with marketing & communication strategy.
· Create & align SEO strategies for websites & manage SEO performance and create new value for business. Identify user trends and insights, and optimize spend and performance based on the insights.
· Conduct websites, digital assets and marketing channels performance analysis with proposals for further growth. Utilize strong analytical capacity to evaluate end-to-end customer experience across multiple channels and customer touch points, instrument’s conversion points and optimize user funnels.
· Implement market research about marketing trends, user demands change and competitor analysis to explore applicable user growth marketing opportunities and diversified user growth channels/model.
· Develops, and executes communications plan in alignment with brand/ product goals.
· Work closely and collaborate with cross-functional teams to deliver promotion campaigns on Website, MiniApp for key customers.
· Cooperate with external marketing agencies and/or internal partners to achieve business/ campaign objectives
· Project management including planning, execution, data monitoring & analysis
· Manage Budget of project
Yêu Cầu Công Việc
Experience
· Demonstrable experience managing SEO, SEM, marketing database, email, paid media campaign. Familiarity with B2B and B2C advertising and communication campaign.
· Experience working with data sets, CRM or CDP is a plus.
· Experience in developing & optimizing landing pages, website, digital asset and user funnels
· Proven work experience in Digital & Social Media Marketing (2-3 years). Strong knowlege of Social Media management including Facebook, TikTok, Zalo, etc.
Required Skills/ Abilities
· Have a solid foundation and experience working with website analytics tools. Hands-on experience with web content management tools
· Strong analytical skills and data-driven thinking
· Have attention to detail & Can plan in advance, but also quickly adapt new requirements
· Good in presentation skill. Basically communicate in English
· Able to work under high pressure
· Bachelor degree in Marketing, Business Administration…
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH MJ ART GROUP là chủ sở hữu của một ứng dụng thương mại điện tử chuyên về thời trang và làm đẹp (“BIDU”).
BIDU là một ứng dụng trên điện thoại được phát triển trên nền tảng Androi và iOS, cung cấp dịch vụ mạng xã hội trực tuyến kết hợp sàn thương mại điện tử dành cho các đối tượng người sử dụng có sở thích về thời trang. Ra mắt năm 2020, BIDU được xây dựng nhằm kết nối những người dùng có cùng sở thích, phong cách thời trang để cùng chia sẻ, khuyến khích và truyền cảm hứng lẫn nhau thông qua thời trang, làm đẹp và nghệ thuật. BIDU mong muốn xây dựng và tạo nên một cộng đồng yêu thích thời trang để trở thành một nền tảng dẫn đầu tại thị trường Việt Nam. Chúng tôi tin vào việc truyền cảm hứng cho cộng đồng thông qua sự sáng tạo, tính xác thực và niềm đam mê. Chúng tôi tin rằng ai cũng có thể thể hiện cá tính, quan điểm của bản thân mà không cần phải lo lắng về việc bị đánh giá hay chỉ trích.