Mô tả công việc
- Provide the highest level of guest comfort and ensures the delivery of the Capella brand, values and vision, to create an amazing experience for our guests and team members.
- Anticipate guests' service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and provide personalized service through noting down guest preferences.
- Communicate and Coordinate with the Chefs regarding length of wait food, orders and special requests.
- Be knowledgeable in food and beverage items in the menu and the ability to recommend Food & Beverage combinations and up sell alternatives.
- Assist other colleagues to ensure proper coverage and prompt guest service.
- Answering phone calls, taking reservations and perform other administrative duties as assigned.
- Adhere to all departmental safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe, and secure environment.
- Address guests' service needs in a professional, positive, and timely manner.
- Anticipate guests' service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and watching/listening to guest preferences and acting on them when known.
- Engage guests in meaningful conversation regarding their stay, property services, and area attractions/offerings. Collect guest preferences and record it under the appropriate system for effective sharing with all colleagues
- Communicate additional meal requirements, allergies, dietary needs, and special requests to the kitchen.
- Recognizes the importance of LQA and Forbes standards as to deliver excellent audit and service performance.
- Set tables according to type of event and service standards, including types of linens, glassware, plate/chinaware, and silver/flatware, ensuring all supplies meet quality standards.
- Effectively communicate and coordinate food delivery with Runner to deliver highest level of dining comfort and experience.
- Report all equipment problems and maintenance issues to Captains / Manager.
- Be available to fill in as needed to ensure the smooth and efficient operation of the restaurant as directed by Management.
- Serves guests their food and beverage in prompt, courteous manner as per the standard sequence of service.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Participate in regular team-building activities.
- Develop a career in a dynamic, professional international work environment with opportunities for advancement to a full-time position.
Yêu cầu công việc
- Experiences in similar role at luxury hotels/resorts
Technical Skills
- Excellent interpersonal skills with personable character, a team player and good at cultivating strong guest relation.
- Good English skills
Yêu cầu hồ sơ
Attach latest CV with title [Position] - [Full name]
Press-Club, một trong những địa chỉ kinh doanh và ẩm thực nổi tiếng nhất tại Việt Nam, được thành lập vào cuối những năm 90 với tư cách là địa điểm tổ chức Hội nghị và ẩm thực hàng đầu của Hà Nội, nơi các quan chức, doanh nhân, doanh nhân và người nước ngoài có thể giao lưu và dùng bữa trong không gian thoải mái, khung cảnh trang nhã. Nằm phía trên Hiệp hội Nhà báo nổi tiếng, ngôi nhà của các nhà văn và nhà báo kể từ sau chiến tranh, nơi này được coi là nơi tôn vinh những sáng tạo tuyệt vời nhất bằng cử chỉ của bàn tay, cho dù đó là để viết chữ, sơn mài trên gỗ, vẽ tranh nghệ thuật, ủ rượu hay nấu các món ăn. Câu lạc bộ Báo chí chào đón bất kỳ vị khách nào mỗi ngày từ bữa sáng đến đồ uống vào buổi tối muộn.
Chính sách bảo hiểm
- Công ty đóng BHXH, BHYT, BHTN, BH tai nạn 24/7;
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các chương trình, hoạt động định kỳ dành riêng cho nhân viên Công ty.
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 18/06/2008
Mission
Press Club, một trong những địa chỉ kinh doanh và ẩm thực hàng đầu Việt Nam được thành lập vào cuối những năm 1990 tại Hà Nội. Đây là nơi giới doanh nhân, chức sắc và cộng đồng người nước ngoài giao lưu, gặp gỡ, thưởng thức ẩm thực trong không gian tiện nghi và thanh lịch.