Company Description
With over 20 years of experience in developing and managing prestigious venues such as the White Palace conference centers, the GEM Center event venue, and the upscale dining establishments including The Log, GEM Café, and W Gourmet, IN Hospitality has decided to expand its portfolio with the addition of IN Dining. This strategic move aims to focus on the thriving culinary and restaurant service industry.
IN Dining is dedicated to the development, management, and operation of premium brands in the Food & Beverage (F&B) sector. At IN Dining, we prioritize offering our patrons an unparalleled gastronomic experience crafted by top-notch chefs renowned for their culinary innovation.
By patronizing the array of brands under IN Dining, customers can embark on a journey of culinary exploration, savoring dishes meticulously prepared by our talented culinary team. Whether it's the elegance of The Log, the ambiance of GEM Café, or the sophistication of W Gourmet, each establishment promises to delight discerning palates and leave a lasting impression.
At IN Dining, we strive to redefine excellence in dining, ensuring that every visit is a memorable occasion filled with culinary delights and impeccable service. Join us as we embark on this culinary journey, where every dish tells a story of passion, creativity, and gastronomic mastery.
Our brands: Jumbo Seafood, Crystal Jade Palace, Sushi Tei, Dynasty House Hong Kong Dimsum and Hotpot, Marina Seafood Restaurant, The Log, Au Lac Do Brazil Restaurant, Carpaccio Italian Restaurant, Shri Life Style Dining, Tib Restaurant, W-gourmet, PhinDeli, Mojo Cafe & Bistro, Gem Café.
Role Description
This is a full-time on-site role for a Restaurant Manager at IN Dining located in Hoan Kiem. The Restaurant Manager will be responsible for overseeing daily operations, managing staff, ensuring customer satisfaction, and maintaining quality standards. They will also handle inventory, budgeting, and strategic planning to drive business growth.
Qualifications
- Customer Satisfaction and Customer Service skills
- Hiring and Communication skills
- Experience in Food & Beverage industry
- Ability to lead and motivate a team
- Excellent organizational and problem-solving abilities
- Knowledge of health and safety regulations
- Strong interpersonal and communication skills
- Previous experience in a managerial role
Thương hiệu Nhà Hàng Sushi Masa ra đời vào tháng 4 năm 2015 với hai đồng sáng lập là Ông Nguyễn Tấn Phát và Ông Lương Bá Quang sau một thời gian dài nghiên cứu, học tập, tích lũy kinh nghiệm và lên kế hoạch kinh doanh. Cửa hàng đầu tiên của Sushi Masa là một quán nhỏ tại đường Lê Quang Định, quận Bình Thạnh, thành phố Hồ Chí Minh. Vào tháng 3 năm 2016, từ kết quả kinh doanh đạt được và kế hoạch phát triển quy mô lớn hệ thống Nhà hàng, vận hành một cách chuyên nghiệp hơn, các đồng sáng lập cùng với hai nhà đầu tư nữa cùng lập nên Công ty TNHH Thương mại Dịch vụ Liber (“Liber”). Liber là tên của vị thần rượu vang (theo thần thoại Hy Lạp), vị thần này biểu tượng cho sự hưởng lạc và giàu sang phú quý. Liber khai trương Nhà hàng Sushi Masa đầu tiên tại số 52 đường Thạch Thị Thanh, phường Tân Định, quận 1. “Masa” là từ tiếng Nhật, có nghĩa là sự chân thành. Và đó cũng chính là tiêu chí hàng đầu tạo nên nền tảng văn hóa kinh doanh của Nhà hàng Sushi Masa, trong mọi quan hệ với các đối tác, khách hàng và chính đội ngũ nhân sự làm việc trong Nhà hàng. Tính đến nay, hệ thống nhà hàng Sushi Masa có các chi nhánh: • CHI NHÁNH 1: 52 Thạch Thị Thanh, P. Tân Định, Quận 1 • CHI NHÁNH 2: 78 Lê Văn Sỹ, P.11, Quận Phú Nhuận • CHI NHÁNH 3: 376A Võ Văn Tần, P. 5, Quận 3 • CHI NHÁNH QUY NHƠN: 66 Trần Phú, TP Quy Nhơn Cùng với hơn 100 nhân viên nhiệt huyết đang ngày đêm làm việc miệt mài và cống hiến với mục tiêu mang đến sự trải nghiệm tuyệt vời và sự hài lòng tuyệt đối cho khách hàng. Phương châm của thương hiệu: “MỘT khách quay lại MỘT TRĂM LẦN còn hơn MỘT TRĂM khách chỉ quay lại MỘT lần”