Mô tả công việc
- Projects supply needs for the department, (e.g., china, glass, silver, buffet presentations, props).
- Applies knowledge of all laws, as they relate to an event.
- Understands the impact of Banquet operations on the overall success of an event and manages activities to maximize customer satisfaction.
- Adheres to and reinforces all standards, policies, and procedures.
- Maintains established sanitation levels.
- Manages departmental inventories and maintains equipment.
- Uses banquet beverage records to control liquor costs and manage the banquet beverage perpetual inventory.
- Schedules banquet service staff to forecast and service standards, while maximizing profits.
- Assists team in developing lasting relationships with groups to retain business and increase growth.
Participating in and Leading Banquet Teams
- Sets goals and delegates tasks to improve departmental performance.
- Conducts monthly department meetings with the Banquet team.
- Applies and continually broadens knowledge of food and wine pairings and cutting edge cuisine with emphasis on current event trends.
- Acts as a liaison to the kitchen staff.
- Leads shifts and actively participates in the servicing of events.
Ensuring and Providing Exceptional Customer Service
- Sets a positive example for guest relations.
- Interacts with guests to obtain feedback on product quality and service levels.
- Responds to and handles guest problems and complaints.
- Empowers employees to provide excellent customer service.
- Ensures employees understand expectations and parameters.
- Strives to improve service performance.
- Emphasizes guest satisfaction during all departmental meetings and focuses on continuous improvement.
- Reviews comment cards and guest satisfaction results with employees.
Conducting Human Resources Activities
- Communicates and executes departmental and property emergency procedures and ensures staff are trained in safety procedures.
- Observes service behaviors of employees and provides feedback to individuals.
- Monitors progress and leads discussion with staff each period.
- Participates in the development and implementation of corrective action plans.
- Reviews quarterly Meeting Planner Survey results and participates in the development and implementation of corrective action to address service challenges; focuses on continuous improvement of guest satisfaction.
- Attends and participates in all pertinent meetings.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive remuneration packages
- Competitive salary | 13th salary month
- 05 working days | 02 days off per week
- Uniforms and nutritious meals in shifts are provided by the Hotel | Free parking for motorbikes and cars
- Discounted rates apply when using services at properties
- Participating in ultimate phenomenal activities for employees
- National and international training courses
- Periodic health check | Accident insurance 24/7
- Opportunity to grow career at the most luxurious 5-star hotel group in the world.
Yêu cầu công việc
- High school diploma or GED; 2 years experience in the event management, food and beverage, or related professional area.
Yêu cầu hồ sơ
Contact Number +84 235 3753 333 - Ext: 2257: Ms. Tuyền
Thương hiệu Nhà Hàng Sushi Masa ra đời vào tháng 4 năm 2015 với hai đồng sáng lập là Ông Nguyễn Tấn Phát và Ông Lương Bá Quang sau một thời gian dài nghiên cứu, học tập, tích lũy kinh nghiệm và lên kế hoạch kinh doanh. Cửa hàng đầu tiên của Sushi Masa là một quán nhỏ tại đường Lê Quang Định, quận Bình Thạnh, thành phố Hồ Chí Minh. Vào tháng 3 năm 2016, từ kết quả kinh doanh đạt được và kế hoạch phát triển quy mô lớn hệ thống Nhà hàng, vận hành một cách chuyên nghiệp hơn, các đồng sáng lập cùng với hai nhà đầu tư nữa cùng lập nên Công ty TNHH Thương mại Dịch vụ Liber (“Liber”). Liber là tên của vị thần rượu vang (theo thần thoại Hy Lạp), vị thần này biểu tượng cho sự hưởng lạc và giàu sang phú quý. Liber khai trương Nhà hàng Sushi Masa đầu tiên tại số 52 đường Thạch Thị Thanh, phường Tân Định, quận 1. “Masa” là từ tiếng Nhật, có nghĩa là sự chân thành. Và đó cũng chính là tiêu chí hàng đầu tạo nên nền tảng văn hóa kinh doanh của Nhà hàng Sushi Masa, trong mọi quan hệ với các đối tác, khách hàng và chính đội ngũ nhân sự làm việc trong Nhà hàng. Tính đến nay, hệ thống nhà hàng Sushi Masa có các chi nhánh: • CHI NHÁNH 1: 52 Thạch Thị Thanh, P. Tân Định, Quận 1 • CHI NHÁNH 2: 78 Lê Văn Sỹ, P.11, Quận Phú Nhuận • CHI NHÁNH 3: 376A Võ Văn Tần, P. 5, Quận 3 • CHI NHÁNH QUY NHƠN: 66 Trần Phú, TP Quy Nhơn Cùng với hơn 100 nhân viên nhiệt huyết đang ngày đêm làm việc miệt mài và cống hiến với mục tiêu mang đến sự trải nghiệm tuyệt vời và sự hài lòng tuyệt đối cho khách hàng. Phương châm của thương hiệu: “MỘT khách quay lại MỘT TRĂM LẦN còn hơn MỘT TRĂM khách chỉ quay lại MỘT lần”