Radisson Resort Phan Thiết

Bình Thuận
200 - 500 nhân viên
Nhà hàng / Khách sạn
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Radisson Resort Phan Thiết

Lao động có tay nghề và sản xuất
Chăm sóc sức khỏe
Dịch vụ khách hàng
An ninh - Bảo vệ
Du lịch, khách sạn
Dịch vụ bán lẻ và thực phẩm
Buôn bán/ Kinh doanh
Kỹ thuật
Quản lý sản phẩm & dự án

Việc làm Radisson Resort Phan Thiết

Cập nhật 06/12/2025 00:48
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Radisson Resort Phan Thiết
Front Office Manager
Radisson Resort Phan Thiết
121 việc làm 7 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 09/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 09/10/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Phan Thiết - Bình Thuận

Mô tả công việc

Leading Front Office Operations Team

- Verifies that goals are being translated to the team as they relate to guest tracking and productivity.

- Creates and nurtures a property environment that emphasizes motivation, empowerment, teamwork, continuous improvement and a passion for providing service.

- Understands employee and guest satisfaction results and developing game plans to attack need areas and expand on the strengths.

- Verifies that the team has the capabilities to meet expectations.

- Leads by example demonstrating self-confidence, energy and enthusiasm.

- Assists employees in understanding guests’ ever-changing needs and expectations, and exceeding them.

- Ensure team members have current knowledge of hotel products, services, facilities, events, pricing and policies and knowledge of the local area and events.

Managing Front Office Operations Functions

- Assists in managing the execution of all operations in the rooms area departments (e.g., Front Office, Engineering/Maintenance, Housekeeping).

- Follows property specific second effort and recovery plan.

- Publishes all guest satisfaction results in a timely fashion including all guest satisfaction forms, comment cards and guest letters.

- Takes proactive approaches when dealing with employee concerns.

- Manage all Front Office operations to include, but not limited to, guest service and registration (check-in/check-out), room inventory and availability, guest service standards and initiatives, product quality, cost controls and overall profitability, marketing initiatives, systems use and management, budgeting and forecasting.

Managing and Monitoring Activities that Affect the Guest Experience

- Understands the RHG brand's service culture.

- Provides excellent customer service by being readily available/approachable for all guests.

- Strives to continually improve guest and employee satisfaction.

- Takes proactive approaches when dealing with guest concerns.

- Extends professionalism and courtesy to guests at all times.

- Responds timely to customer service department request.

Managing Profitability

- Assists in performing required annual audit.

- Verifies that a viable key control program is in place.

- Reviews financial statements, sales and activity reports, and other performance data to measure productivity and goal achievement and to determine areas needing cost reduction and program improvement.

- Strives to maximize the financial performance of the department.

- Initiate and implement up-selling techniques to promote hotel services and facilities to maximize room occupancy and overall revenue.

Quyền lợi được hưởng

- Competitive package

- Dormitory for non-local employee

Yêu cầu công việc

- A bachelor's degree in hospitality management or a related field is preferred. Previous experience of minimum 3-years in a similar role.

- Fluency in English and Vietnamese is essential.

- Proficiency in using hotel management software, reservation systems such as Opera, and other front office tools.

Yêu cầu hồ sơ

- CVs in English with recent portrait picture .
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Radisson Resort Phan Thiết
Radisson Resort Phan Thiết Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
01 Tôn Đức Thắng, Phường Phú Thủy, Thành phố Phan Thiết, Tỉnh Bình Thuận

Được quản lý bởi Radisson Hotel Group – một trong những thương hiệu khách sạn hàng đầu và năng động nhất thế giới, dự án Radisson Resort Phan Thiết sở hữu 76 phòng bao gồm 11 bungalow tiêu chuẩn 4 sao với kiến trúc Địa Trung Hải độc đáo.

Chính sách bảo hiểm

  • Tham gia BHXH full lương.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..

Lịch sử thành lập

  • Ngày bắt đầu hoạt động: 27/07/1993

Mission

Tầm nhìn dài hạn của chúng tôi là trở thành công ty được khách hàng, chủ sở hữu và nhân tài lựa chọn. Bất cứ khi nào một vị khách lên kế hoạch cho một chuyến đi, hay một nhà đầu tư, chủ sở hữu đang nghĩ đến đối tác, hoặc bất cứ khi nào ai đó đang tìm kiếm sự nghiệp trong ngành khách sạn, họ đều sẽ nghĩ đến Radisson Hotel Group trước tiên.


Những nghề phổ biến tại Radisson Resort Phan Thiết

Bạn làm việc tại Radisson Resort Phan Thiết? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Radisson Resort Phan Thiết

Radisson Resort Phan Thiết

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo