'Take responsibility for :
- Via virtual communication channels (telephone, video call...) to onboard customers, inform customers about suitable products ensuring the best experience to customers
- Customers: Onboard customers, inform customers about suitable products to bring the best experience to customers
- Receive customer information to inform customers about products/services via virtual channels which are suitable to customer's needs and comply with products procedure and policy or refer to other sales force to bring the best experience to customers
- Onboard and take care new customers
- Product and Service: ensure and improve service quality, create the best customer experience
- Update information on product, process/ guideline, MKT campaign, sales campaign and guideline to provide best service to customer
- Informcustomers about products and support based on customer's request precisely, comprehensively, timely to comply with products procedure, policy and SLA
- Take care customer, receive and handle customer issues
- Suggest and propose ideas with relevant units to improve product, process to make it become more efficient
- System: comply regulation & manage risks
- Perform every activities in accordance with policy, process, regulation.
- Identify customer information as well as acknoledge warning signals before and after customer transactions following regulations
- Manage operational risks following guideline
- Identify, report and participate in risk handling process
- Comply regulation on information security and confidential
- Human resource: develop people and build up organization culture
- Fully attend training courses
- Always find opportunity to learn and improve at work and in life
- Actively build up development plan
- Willing to share information, be ready to any changes happened
- Take ownership, take responsibility at work to achieve outstanding result
- Build up solidarity culture, encourage colleagues to achieve success
- Fully aware of TCB culture and follow 5 core values, behaviour standards
- Effectiveness management: manage business plan and business result
- Build up personal customer service plan and follow to achieve KPI indicators
- Report customer service activities to manager as request
Success Profile - Qualification and Experiences
- At least 3 year experience in Finance and Banking sector, virtual advisory experience is prioritized.
- Able to make a call out based on pre-defined call script or inform customers about single, multi product/service.
- Graduated from College or higher at any fields or sectors
- Proficient in office software, banking software
- English proficiency: According to the policy in the each period
Tất cả du khách dường như đều yêu thành phố Đà Nẵng ngay từ lần đầu tiên đặt chân đến. Đà Nẵng không chỉ gây ấn tượng với du khách bằng hình ảnh năng động, luôn tràn đầy sức sống mà còn bị thu hút bởi vẻ đẹp thiên nhiên thơ mộng, mê hoặc với bầu trời và biển núi mênh mông. Khi đi du lịch, chúng ta không thể không nhắc đến thiên đường nghỉ dưỡng ở thành phố xinh đẹp này và khách sạn SANTA LUXURY là một trong số đó. Với 65 phòng được thiết kế trang nhã với phong cách tân cổ điển độc đáo mang hơi hướng châu Âu, các phòng hiện đại mới sẽ mang đến cho bạn trải nghiệm khó quên tại đây. Hồ bơi trên sân thượng cũng là một điểm nổi bật của Santa Luxury Hotel khi bạn có thể ngâm mình trong làn nước trong xanh trong khi ngắm nhìn toàn cảnh bãi biển Mỹ Khê - bãi biển được tạp chí Forbes bình chọn là một trong 10 bãi biển quyến rũ trên hành tinh. Ngoài ra, dịch vụ từ phòng đến nhà hàng, spa, bể bơi sẽ mang đến cho bạn những trải nghiệm tuyệt vời tại Đà Nẵng. Chỉ mất 2 phút đi bộ từ khách sạn đến bãi biển Mỹ Khê, cách sân bay 5km, đến chợ Hàn 3km. Ngoài ra, khách sạn còn cung cấp dịch vụ cho thuê xe hơi hoặc các tour du lịch đến các điểm đến hấp dẫn như đồi Bà Nà, Hội An, Ngũ Hành Sơn, Thánh địa Mỹ Sơn, Cù Lao Chàm ... với giá cực kỳ phải chăng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2020
Mission
Khi đi du lịch, chúng ta không thể không nhắc đến thiên đường nghỉ dưỡng ở thành phố xinh đẹp này và khách sạn SANTA LUXURY là một trong số đó.