The job holder is responsible for the PnL management of customer segments in line with strategic objectives; coordinate business plan development activities and select priority actions for each period to generate revenue and optimize costs, achieve target profit in line with the bank's strategy, and manage key impact indicators (drivers) by each segment to optimize customer lifetime value (CLV).
Key Accountabilities (1)
Customer Value Management (CVM) for all Customer segments under the management of Division
- PnL management of customer segments in line with strategic objectives; coordinate business plan development activities and select priority actions for each period to generate revenue and optimize costs, achieve target profit in line with the bank's strategy, and manage key impact indicators (drivers) by each segment to optimize customer lifetime value (CLV).
- Identify opportunities and gaps (GAPs) of different categories to come up with success metrics; plan and identify actions to be implemented through close coordination with the Business Analysis unit (BF - Finance) and the DA Division.
- Coordinate with DA Divison in establishing the Next Best Offer (NBO) model and ensure timely implementation, the right interaction channel according to each target customer segment.
- Manage target indicators/customer identification models for segments and sub-segments through making requirements for DA Division to implement.
- Closely coordinate with BF unit to develop an effective customer management reporting system, campaign management, customer lifecycle value management based on customer relationships.
Organizational cultural work
- Ensure management in Division under 3 principles: fairness, transparency and respect.
- Be an example in building and strengthening corporate culture.
- Participate in research, organizing the implementation of initiatives and projects to contribute to the implementation of the strategy of the Division
- Provide expert guidance and coach, guide, and mentor senior officers/officers within the team on the tasks and job skills related to the department's functions and responsibilities.
- Strictly adhere to the Bank's Labor Regulations.
- Perform work in accordance with internal policies, regulations, procedures, and guidelines and commit to service level agreement. (SLAs).
Other Duties As Required/directed By The Direct Manager.
Key Relationships - Direct Manager
Head of Strategic Business Planning & Management
Key Relationships - Direct Reports
N/A
Key Relationships - Internal Stakeholders
Units of the Division, relevant TCB units
Key Relationships - External Stakeholders
TCB's customers and business partners
Success Profile - Qualification and Experiences
Qualifications
- MBA in Economics; Bank; Customer segments or related fields.
- Foreign Language (English): According to the Bank's regulations
- 15+ years of experience in portfolio management, customer engagement management in the finance/banking industry or equivalent organizations.
- Have in-depth professional experience in data analysis, building a management reporting system to track performance indicators related to customers.
- Knowledge of reading and analyzing reports on market research, understanding the competitor market..
- Understand the technology and system background and make some requirements for the data analysis team.
- Experience in designing customer retention management frameworks, building customer retention programs and campaigns for each segment based on CVP to optimize customer life cycle value
- Experience in project management or E2E management according to the customer journey.
- Experience and understanding of change management
Tất cả du khách dường như đều yêu thành phố Đà Nẵng ngay từ lần đầu tiên đặt chân đến. Đà Nẵng không chỉ gây ấn tượng với du khách bằng hình ảnh năng động, luôn tràn đầy sức sống mà còn bị thu hút bởi vẻ đẹp thiên nhiên thơ mộng, mê hoặc với bầu trời và biển núi mênh mông. Khi đi du lịch, chúng ta không thể không nhắc đến thiên đường nghỉ dưỡng ở thành phố xinh đẹp này và khách sạn SANTA LUXURY là một trong số đó. Với 65 phòng được thiết kế trang nhã với phong cách tân cổ điển độc đáo mang hơi hướng châu Âu, các phòng hiện đại mới sẽ mang đến cho bạn trải nghiệm khó quên tại đây. Hồ bơi trên sân thượng cũng là một điểm nổi bật của Santa Luxury Hotel khi bạn có thể ngâm mình trong làn nước trong xanh trong khi ngắm nhìn toàn cảnh bãi biển Mỹ Khê - bãi biển được tạp chí Forbes bình chọn là một trong 10 bãi biển quyến rũ trên hành tinh. Ngoài ra, dịch vụ từ phòng đến nhà hàng, spa, bể bơi sẽ mang đến cho bạn những trải nghiệm tuyệt vời tại Đà Nẵng. Chỉ mất 2 phút đi bộ từ khách sạn đến bãi biển Mỹ Khê, cách sân bay 5km, đến chợ Hàn 3km. Ngoài ra, khách sạn còn cung cấp dịch vụ cho thuê xe hơi hoặc các tour du lịch đến các điểm đến hấp dẫn như đồi Bà Nà, Hội An, Ngũ Hành Sơn, Thánh địa Mỹ Sơn, Cù Lao Chàm ... với giá cực kỳ phải chăng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2020
Mission
Khi đi du lịch, chúng ta không thể không nhắc đến thiên đường nghỉ dưỡng ở thành phố xinh đẹp này và khách sạn SANTA LUXURY là một trong số đó.