Mô tả công việc
- Greets all guests at all times in a friendly and helpful manner and attempts to learn and use guest's name at every opportunity.
- Performs check in, check out and room change procedures and ensures all data are entered completely into the hotel systems in accordance with reservation.
- Maintains cashier float and ensures accurate daily report of all money received.
- Cashes hotel guest's personal and travelers checks and assists with currency exchange Keeps abreas of all modifications to accounting policies and procedures
Quyền lợi được hưởng
• Accommodation provided.
• Duty Meal
• Offered uniform and laundry service for uniform.
• Service Charge
• Joined in the associate activities.
• Joined in the Hotel's training and development programs.
• Offered relocation, home leave allowance.
• Offered 12 vacation days/year.
• Comply with government Public Holidays.
Yêu cầu công việc
- Communicative Russian speaking
- Experience at the same position
- Passion in serving guests
- Friendly, Honest, Enthusiastic,
- Be able to work under pressure
- English fluently is a plus
Yêu cầu hồ sơ
Để làm được điều này chúng tôi luôn đặt chất lượng lên hàng đầu và xác định cạnh tranh bằng uy tín và sự khác biệt. Với phương châm “TIẾN ĐỘ – HIỆU QUẢ – BỀN VỮNG – ĐAM MÊ – HOÀN HẢO“, Tập đoàn Tân Hoàng Minh đã lựa chọn các khu đất được xem là đắc địa ở Hà Nội, Thành phố Hồ Chí Minh… để đầu tư xây dựng các công trình theo triết lý kinh doanh xuyên suốt, xem đó như là một tiền đề vững chắc để làm ra các sản phẩm như mục tiêu mình hướng đến.