Mô tả công việc
- Receive table reservations from guests with full information such as: guest name, phone number, number of people, seating requirements, other special requests.
- Arrange tables appropriately, place nameplates according to the positions of tables booked by guests.
- Have a good understanding of the menu, information from the kitchen department about daily specials.
- Always answer the phone politely with a friendly and informative tone.
- Comply with appearance requirements when working.
- Communicate and answer customer questions.
- Perform basic cleaning work when necessary or under the direction of the supervisor.
- Other tasks under the arrangement of supervisor and restaurant manager.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary + service charge + allowance + tips
- A professional and friendly working environment with opportunities for advancement, participation in social insurance, unemployment insurance, accident and health insurance.
- Duty meal and company uniform provided.
- Participation in training programs: professional development and English language training.
- Annual bonuses and other benefits as per company regulations.
Yêu cầu công việc
- Fluent in Vietnamese, English and knowing Japanese is an advantage.
- Have at least 1 year of experience in the same position in luxurious restaurants, hotels.
- Agile, enthusiastic, honest, careful and responsible; sociable, friendly and pressure-resistant.
Yêu cầu hồ sơ
HR Office - 44 Yên Phụ, Ba Đình, Hà Nội
SĐT: 0386463895 (Ms. Hồng Anh)
Để làm được điều này chúng tôi luôn đặt chất lượng lên hàng đầu và xác định cạnh tranh bằng uy tín và sự khác biệt. Với phương châm “TIẾN ĐỘ – HIỆU QUẢ – BỀN VỮNG – ĐAM MÊ – HOÀN HẢO“, Tập đoàn Tân Hoàng Minh đã lựa chọn các khu đất được xem là đắc địa ở Hà Nội, Thành phố Hồ Chí Minh… để đầu tư xây dựng các công trình theo triết lý kinh doanh xuyên suốt, xem đó như là một tiền đề vững chắc để làm ra các sản phẩm như mục tiêu mình hướng đến.