Mô tả công việc
Analyze Client’s request to come up with the right strategies, assign tasks to internal resources to develop services model and proposal.
Consolidate and produce business plans and review together with other business heads.
Build and maintain strong, long- lasting client relationships with clients to expand new projects.
Assist Directors and BODs to track and provide analytical reports on the development of strategic initiatives, financial performance and the market.
Involve in Proposal and Quotation making process.
Act as the primary point of contact for clients, ensuring high levels of customer satisfaction.
Other tasks as assigned by Division Director and BODs.
Develop and communicate strategic roadmap, corporate strategies and business strategies to relevant business units.
Analyze situations and identify needs of new and existing Client to propose Solutions.
Research and identify market trends and opportunities, collaborate with internal & external stakeholders to create New Service Model based on Market trend and New technology.
Design core solutions to address client’s business needs.
Study and localize Group’s Service Model to Vietnam Market.
Produce regular and ad- hoc research papers / reports on business development and market landscape.
Complete all reporting activities accurately and on time.
Research and develop various solutions to case studies and service models.
Educate stakeholders to understand the concept of TCV&039;s new services.
Join Client meeting with Sales/ Client Success team to gather and verify business needs, gather requirements and provide consultation to Client.
Yêu cầu công việc
Proficient Microsoft Office (Advanced Excel, Power Point).
Logical and critical thinking, Analytics skill, Market research, Attention to details, Problem solving, Technical Skills, Decision- Making Skills, Managerial Skills.
Fluent written and Spoken English (equivalent to IELTS 7.5).
Bachelor’s degree.
Familiar with B2B Global business environment.
Presentation, Negotiation and Persuasion Skills.
Experience in BA, Market research & Consulting (especially CX consulting, DX consulting, Management & Business Consulting) for at least 2 years.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-18 00:45:02
Tập đoàn Y tế AMV (AMV GROUP) tiền thân là Công ty Cổ phần Dược phẩm Đức Minh (ALMEDIC JSC) thành lập ngày 27/07/2001, với tầm nhìn trở thành Tập đoàn hàng đầu về Y tế tư nhân. Mang tới thông điệp “An toàn cho cuộc sống của bạn”, AMV Group hiện nay tập trung trong lĩnh vực kinh doanh, phát triển thương mại, hợp tác quốc tế và đầu tư theo 5 ngành hàng chính là:
- Vắc xin
- Sinh phẩm chẩn đoán
- Dược phẩm
- Thực phẩm chức năng
- Dịch vụ y tế.
Sau hơn 19 năm hoạt động, AMV Group đã liên tục phát triển và mở rộng hệ thống sản xuất, kinh doanh, xuất khẩu và đầu tư với 07 công ty thành viên, 20 chi nhánh, văn phòng đại diện ở trong và ngoài nước. Các dự án về các phòng tiêm chủng (SAFPO, POTEC), phòng khám đa khoa (GENTICAL), trung tâm xét nghiệm (FASTEX-Labo), các điểm chăm sóc sức khỏe (POC), các nhà thuốc (Pharmaket) đã và đang được triển khai, phát triển rộng rãi.
AMV Group, với đội ngũ hơn 500 nhân viên có mặt ở 63 tỉnh, thành phố trong cả nước và các nước bạn, chúng tôi tin rằng một phần quan trọng trong sự phát triển của Tập đoàn chính là thành quả của nhịp độ làm việc tích cực và kết nối đồng bộ của các Đơn vị/khối, phòng ban.