Mô tả công việc
1. Support for implementing the VTS Go-to market strategy
2. VTS product management (inventory management, installation base, etc.)
3. Develop and maintain service agreements, POs, ROI calculation on VTS products
4. Develop marketing materials for VTS products
5. Develop training modules and programs for eye care practitioners on VTS
6. Assist in installation and troubleshooting support for VTS equipment.
7. Conduct demo and training sessions on VTS machines to eye care practitioners.
8. Gathering of market and competitive market intelligence
9. Develop competitive analysis for different VTS products to overcome objections / barriers.
10. Develop and conduct internal training to commercial and non-commercial staff
11. Advise customers on VTS enquiries or troubleshooting support.
12. Occasional travel to support for training and other related activities
13. Any other duties and responsibilities as assigned by the management
Yêu cầu công việc
1. Education / Professional Certification
Minimum Diploma in Optometry / Information Technology/ Automation Engineering or Bachelor in Optometry / Information Technology / Engineering. Preferably from the medical/optical industry
2. Experience
At least 2 – 3 years of medical/optical equipment or related work experience
3. Knowledge / Skills / Other characteristics
- Good communication and interpersonal skills
- Strong problem-solving skills
- Able to tactfully handle stressful and difficult situation
- Detailed orientated and work with high level of accuracy
- Technically sound with knowledge in computer networking skills
- Knowledge of Microsoft Office applications
- Good commercial sense and business acumen
4. Working conditions & Other Attributes.
Good health, active, energetic and eager to learn new things
Quyền lợi được hưởng
• Having chances to get attractive company bonus every month/year
• Company trip once a year + Joining party
• Salary and position is reviewed 1 time a year
• Bonus by individual ability and company’s performance.
• Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
• Dynamic and sociable working environment.
Tập đoàn Y tế AMV (AMV GROUP) tiền thân là Công ty Cổ phần Dược phẩm Đức Minh (ALMEDIC JSC) thành lập ngày 27/07/2001, với tầm nhìn trở thành Tập đoàn hàng đầu về Y tế tư nhân. Mang tới thông điệp “An toàn cho cuộc sống của bạn”, AMV Group hiện nay tập trung trong lĩnh vực kinh doanh, phát triển thương mại, hợp tác quốc tế và đầu tư theo 5 ngành hàng chính là:
- Vắc xin
- Sinh phẩm chẩn đoán
- Dược phẩm
- Thực phẩm chức năng
- Dịch vụ y tế.
Sau hơn 19 năm hoạt động, AMV Group đã liên tục phát triển và mở rộng hệ thống sản xuất, kinh doanh, xuất khẩu và đầu tư với 07 công ty thành viên, 20 chi nhánh, văn phòng đại diện ở trong và ngoài nước. Các dự án về các phòng tiêm chủng (SAFPO, POTEC), phòng khám đa khoa (GENTICAL), trung tâm xét nghiệm (FASTEX-Labo), các điểm chăm sóc sức khỏe (POC), các nhà thuốc (Pharmaket) đã và đang được triển khai, phát triển rộng rãi.
AMV Group, với đội ngũ hơn 500 nhân viên có mặt ở 63 tỉnh, thành phố trong cả nước và các nước bạn, chúng tôi tin rằng một phần quan trọng trong sự phát triển của Tập đoàn chính là thành quả của nhịp độ làm việc tích cực và kết nối đồng bộ của các Đơn vị/khối, phòng ban.