Các phòng ban đang tuyển dụng tại Tập Đoàn Y Tế AMV

Chăm sóc sức khỏe
Buôn bán/ Kinh doanh
Dịch vụ khách hàng
Kỹ thuật
Tài chính - Kế toán
Marketing/ Truyền thông
Quản lý sản phẩm & dự án
Lao động có tay nghề và sản xuất
Vận tải

Việc làm Tập Đoàn Y Tế AMV

Cập nhật 19/11/2024 17:48
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Tập Đoàn Y Tế AMV
Regulatory Affairs Specialist, Human Pharma
Tập Đoàn Y Tế AMV
26 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 27/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 26/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
The Position

Regulatory Affairs Specialist , Human Pharma

  • To achieve timely & successful product registrations in accordance with corporate & local strategies.
  • To collect any information on new Regulations and Guidelines, and to share it in local RA team.
  • To ensure compliance with Company regulatory policies, regulations & procedures.


Duties & Responsibilities

  • Regulatory Planning and Submission
  • Manage all the regulatory tasks & projects, including attaining, maintaining product licenses and operation licenses for assigned portfolio on behalf of Boehringer Ingelheim as required by local r egulations .
  • Compile registration applications for assigned portfolio and ensure timely approval .
  • Monitor progress of submissions & coordinate timely responses to all questions from the health a uthorities .
  • Be Compliant with Corporate policies, regulations & procedures, in particular implementation of current Company Core Data Sheet (CCDS), Change Review Committee (CRC) and local change control procedures
  • Regulatory Intelligence and Interaction
  • Responsible to collect new or updated local regulations via various potential sources and keep the local RA team and ROPU informed
  • Communicate with Regulatory Authorities and local industry groups on regulatory issues
  • Cross-functional collaboration and support
  • Provide regulatory consultation & collaborate with local business stakeholders
  • Provide feedback to the implementation of global initiatives when required
  • Quality and Compliance
  • Timely submission of CCDS, CRC, Renewals, PSUR and other local variations in compliance with internal KPIs
  • Ensures that regulatory database is up to date to reflect the current registration status or regulatory requirements
  • Support local inspection readiness
  • Archiving of local regulatory submission documents


Requirements

Minimum Education / Degree Requirements : Bachelor’s degree in Pharmacy preferred

Skills required:

  • Good knowledge of National Drug Regulations and Procedures
  • Good communication skills for internal & external interactions
  • Proactive and assertive attitude
  • English proficiency
  • Good computer literacy skills, comfortable working with databases


Experience: Minimum 3 years of experience working in the pharmaceutical, medical device or healthcare industry with strong performance record in the previous position .

READY TO CONTACT US?

Please contact our Recruiting Team: Ms. Phuong Vo: [email protected]

Our Company

At Boehringer Ingelheim we develop breakthrough therapies that improve the lives of both humans and animals. Founded in 1885 and family-owned ever since, Boehringer Ingelheim takes a long-term perspective. Now, we are powered by 52,000 employees globally who nurture a diverse, collaborative and inclusive culture. We believe that if we have talented and ambitious people who are passionate about innovation, there is no limit to what we can achieve.

Why Boehringer Ingelheim?

With us, you can grow, collaborate, innovate and improve lives.

We offer challenging work in a respectful and friendly global working environment surrounded by a world of innovation driven mindsets and practices. In addition, learning and development for all employees is key, because your growth is our growth.

Boehringer Ingelheim is an equal opportunity global employer who takes pride in maintaining a diverse and inclusive culture. We embrace diversity of perspectives and strive for an inclusive environment, which benefits our employees, patients and communities.

Want to learn more? Visit https://www.boehringer-ingelheim.com
Khu vực
Báo cáo

Tập Đoàn Y Tế AMV
Tập Đoàn Y Tế AMV Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Lầu 4, tòa nhà AMV Group, số 951A Cách Mạng Tháng Tám , Phường 7, Quận Tân Bình

Tập đoàn Y tế AMV (AMV GROUP) tiền thân là Công ty Cổ phần Dược phẩm Đức Minh (ALMEDIC JSC) thành lập ngày 27/07/2001, với tầm nhìn trở thành Tập đoàn hàng đầu về Y tế tư nhân. Mang tới thông điệp “An toàn cho cuộc sống của bạn”, AMV Group hiện nay tập trung trong lĩnh vực kinh doanh, phát triển thương mại, hợp tác quốc tế và đầu tư theo 5 ngành hàng chính là:

- Vắc xin

- Sinh phẩm chẩn đoán

- Dược phẩm

- Thực phẩm chức năng

- Dịch vụ y tế.

Sau hơn 19 năm hoạt động, AMV Group đã liên tục phát triển và mở rộng hệ thống sản xuất, kinh doanh, xuất khẩu và đầu tư với 07 công ty thành viên, 20 chi nhánh, văn phòng đại diện ở trong và ngoài nước. Các dự án về các phòng tiêm chủng (SAFPO, POTEC), phòng khám đa khoa (GENTICAL), trung tâm xét nghiệm (FASTEX-Labo), các điểm chăm sóc sức khỏe (POC), các nhà thuốc (Pharmaket) đã và đang được triển khai, phát triển rộng rãi.

AMV Group, với đội ngũ hơn 500 nhân viên có mặt ở 63 tỉnh, thành phố trong cả nước và các nước bạn, chúng tôi tin rằng một phần quan trọng trong sự phát triển của Tập đoàn chính là thành quả của nhịp độ làm việc tích cực và kết nối đồng bộ của các Đơn vị/khối, phòng ban.

Những nghề phổ biến tại Tập Đoàn Y Tế AMV

Bạn làm việc tại Tập Đoàn Y Tế AMV? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập Đoàn Y Tế AMV

Tập Đoàn Y Tế AMV

Click để đánh giá