Chi tiết công việc
- Ensure parent & student are well supported from the beginning until the end of the course by foreseeing parent concerns, problem solving issues, handling complaints within campus.
- Conduct parent touchpoint appointments (parent session, progress updates, graduation).
- Do monthly student's progress update phone calls with parents.
- Interact with Programming Tutors and Teachers on a daily basis to ensure student’s learning progress at campus and notify parents when there are concerns.
- Build a sustainable relationship with Parents through the regular face to face, phone call and email.
- Effectively collaborate with other departments to ensure parents & students receive timely support.
- Follow strictly potential parents/students’ welcoming procedure
- Deliver the welcoming, warm atmosphere and maintain a positive demeanor for everyone entering the campus.
- Coordinate with admission and academic departments to ensure a positive outcomes and contribute to campus renewals and referrals
- Identify trial opportunities from current parents through effective monthly progress updates for potential renewals or potentials new students (referrals)
- Ensure campus’s facilities, inventory, procurement procedures are strictly followed on a daily basis.
- Weekly report to Service Manager for inventory restocking and updates
- Enhance fun, safe learning environment, high quality classroom experience for all students
- Daily reinforcement for campus’ looks and feels
- Align and take assigned actions with Service Manager to ensure scheduling efficiency within campus
- Ensure systems data compliance within campus.
- Ensure well plan event flow & student parent experience joining the event to maintain studying community
- Ensure students are safely picked up on a daily basis.
- Attractive salary package
- 2-month probation with 100% salary
- Incentives bonus when campus achieves monthly targets
- Professional development and training, coaching opportunities
- Learn how to code
- Professional, young, and friendly working environment
- A proven track record in customer service roles
- Prior experience in Education is a plus
- Excellent verbal and written English proficiency
- Great interpersonal skills & customer service-oriented
- Flexible work schedule including weekdays evenings and weekends
- 270 Nguyen Luong Bang, Tan Phu Ward, District 7
Tập đoàn Y tế AMV (AMV GROUP) tiền thân là Công ty Cổ phần Dược phẩm Đức Minh (ALMEDIC JSC) thành lập ngày 27/07/2001, với tầm nhìn trở thành Tập đoàn hàng đầu về Y tế tư nhân. Mang tới thông điệp “An toàn cho cuộc sống của bạn”, AMV Group hiện nay tập trung trong lĩnh vực kinh doanh, phát triển thương mại, hợp tác quốc tế và đầu tư theo 5 ngành hàng chính là:
- Vắc xin
- Sinh phẩm chẩn đoán
- Dược phẩm
- Thực phẩm chức năng
- Dịch vụ y tế.
Sau hơn 19 năm hoạt động, AMV Group đã liên tục phát triển và mở rộng hệ thống sản xuất, kinh doanh, xuất khẩu và đầu tư với 07 công ty thành viên, 20 chi nhánh, văn phòng đại diện ở trong và ngoài nước. Các dự án về các phòng tiêm chủng (SAFPO, POTEC), phòng khám đa khoa (GENTICAL), trung tâm xét nghiệm (FASTEX-Labo), các điểm chăm sóc sức khỏe (POC), các nhà thuốc (Pharmaket) đã và đang được triển khai, phát triển rộng rãi.
AMV Group, với đội ngũ hơn 500 nhân viên có mặt ở 63 tỉnh, thành phố trong cả nước và các nước bạn, chúng tôi tin rằng một phần quan trọng trong sự phát triển của Tập đoàn chính là thành quả của nhịp độ làm việc tích cực và kết nối đồng bộ của các Đơn vị/khối, phòng ban.