Việc làm Thương Hiệu Việt

Cập nhật 01/01/2025 11:21
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Trung Tâm Nghiên Cứu Phát Triển Thương Hiệu Việt
Account Executive
Thương Hiệu Việt
8 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 24/06/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
ABOUT US

BSS Group is the trusted partner for full-service eCommerce solutions. Since our establishment in 2012, BSS has become a leader in the eCommerce space, known for its cutting-edge solutions tailored for Magento and Shopify merchants. In 2024, we expanded to encompass 8 brands by acquiring On Tap and Aitoc, enhancing our expertise and serving customers in over 150 countries.

We are seeking an Account Executive to play a key impact in the launch and growth of a new business unit, driving our brand’s expansion and global impact.


KEY RESPONSIBILITIES

Client Relationship Management

  • Build and maintain strong client relationships, acting as the primary point of contact for key accounts.
  • Receive and analyze client briefs to understand project requirements.
  • Collaborate with internal teams to develop well-structured plans, proposals, and quotations.
  • Present project proposals and deliver compelling presentations to clients.
  • Address client concerns and provide solutions to ensure satisfaction and retention.
  • Negotiate and close contracts with clients.

Project Management

  • Oversee the planning, execution, and delivery of client projects, ensuring deadlines, budgets, and expectations are met.
  • Track project progress, resolve issues, and provide updates to clients and stakeholders.
  • Define SEO implementation strategies and ensure alignment with client goals.

Business Development

  • Support the agency’s growth by identifying new business opportunities, developing proposals, pitching solutions, and closing deals.

Data Reporting

  • Prepare comprehensive reports demonstrating ROI and the impact of SEO efforts on client goals.


QUALIFICATIONS
  • Experience: At least 2 years of experience with proven results as Account Executive/Business Development/ Project Manager. Experience in a Marketing Agency Environment & SEO knowledge is a big plus.
  • Skills: Strong planning and organization skills with customer-centric mindset.
  • Communication: Excellent written and verbal communication skills in English. IELTS 7.0 or above.
  • Attitude: Possess a proactive, can-do attitude that motivates others and aligns with our FIRE values; willing to be a builder at an early-staged unit.


BENEFITS
  • Salary: up to 18M + commission, reviewed every 6 months
  • Be among the first to shape an innovative team led by visionary and outstanding leaders.
  • 5-day workweek (Monday to Friday, 8:30 AM to 5:45 PM)
  • Agile working environment that respects differences and focuses on human development
  • Opportunities to participate in clubs: Football, running, game, etc.
  • Team-building events, picnics, and summer trips
  • Scenic office on 14th, 16th, 18th, 19th, and 20th floors. Free access to tea and coffee.
  • 13.5 days of annual absence (12 days in accordance with the law + 1.5 days company trip)
  • Social and health insurance in accordance with the Vietnam Labor Code
  • Birthday gifts, seniority allowance, course & certificate coverage
Khu vực
Báo cáo

Trung Tâm Nghiên Cứu Phát Triển Thương Hiệu Việt
Thương Hiệu Việt Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
08 Hoàng Minh Giám - Phường 09 - Quận Phú Nhuận - TP Hồ Chí Minh.

Mạng Truyền thông điện tử Thương hiệu Việt - THV (www.thuonghieuviet.com, www.thv.vn) do cố Nhà báo Hải Đăng sáng lập từ năm 2002, là đơn vị đầu tiên nghiên cứu về xây dựng thương hiệu cho doanh nghiệp Việt Nam từ đầu năm 2007, Trung tâm Nghiên cứu ứng dụng phát triển Thương hiệu Việt (viết tắt Trung tâm THV) được thành lập - trực thuộc Liên hiệp các Hội Khoa học & Kỹ thuật Việt Nam (VUSTA) - Trung tâm nghiên cứu phát triển Thương hiệu Việt hình thành và phát triển trên nền tảng Mạng Truyền thông điện tử Thương hiệu Việt. Chức năng, nhiệm vụ: Nghiên cứu, triển khai, thực hiện các đề tài, dự án trong lĩnh vực CNTT, truyền thông Internet, Xây dựng và phát triển, quảng bá thương hiệu; nghiên cứu phát triển thị trường; nghiên cứu khoa học trong lĩnh vực đào tạo; Chuyển giao kết quả và những tiến bộ KH&CN, tư vấn, thẩm định, tổ chức hội nghị, hội thảo khoa học; tổ chức hội chợ triển lãm khoa học; đào tạo bổi dững nghiệp vụ chuyên môn trong các lĩnh vực công nghệ thông tin, truyền thông internet và thương mại điện tử; Hợp tác quốc tế thực hiện nhiệm vụ trọng tâm. Từ những thành quả hoạt động, nâng cao nội lực, quy tụ đông đảo doanh nghiệp trong cả nước, thúc đẩy quan hệ quốc tế... 

Những nghề phổ biến tại Thương Hiệu Việt

Bạn làm việc tại Thương Hiệu Việt? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thương Hiệu Việt

Thương Hiệu Việt

Click để đánh giá