Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Support operational staff in daily communicating with Chinese/Korean guests
- Translate documents related to Chinese/Korean if required
- Greet guests and manage the queues at Front Desk upon arrival or departure
- Give direction or escort guests to function rooms or guest rooms
- Responds to a wide variety of guest requests by accurately assessing the guest needs and requests and then adding personal recommendations and touches to achieve maximum customer satisfaction.
- Be informed on hotel events, promotions, facilities, and services and promote these to the guests acting as an ambassador to The Grand Ho Tram Strip.
- Establish relationships with leaders at local activities, restaurants, events, and tourist attractions and provide updated and current information and directions regarding these to guests.
- Acts as an ambassador for the hotel with professional and discreet demeanor and creativity, which predicts guest’s expectations and ensures their return business.
- Perform all other job related duties as requested.
Yêu Cầu Công Việc
- One year working experience is preferred.
- Good in Chinese or Korean Language
- Basic Education completed is preferred.
- Microsoft Office knowledge is preferred.
- Must present a well-groomed appearance.
- Ability to communicate fluently in the primary language of the workplace both verbally and nonverbally. Fluent in English is encouraged.
- Organized, can multi-task, good problem solving skills and detail-oriented.
- Capacity to foster productive relations with peers and assure teamwork is the prevailing way to do business.
- Solid knowledge of the area and local attractions, events, restaurants and tourist activities preferred.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Zeneden Group Thành lập vào đầu năm 2013, Zeneden Group có khởi nguồn từ Công ty Cổ phần IHANOI, mang theo mình sứ mệnh trở thành tập đoàn có chuỗi khách sạn được yêu thích hàng đầu châu Á thông qua việc không ngừng đổi mới, sáng tạo, cống hiến và đam mê. Chiến lược của tập đoàn là "lấy con người làm trung tâm" - mọi sản phẩm đều bắt nguồn từ con người và vì con người. Với triết lý này, tập đoàn đã và đang xây dựng uy tín của mình trong ngành khách sạn. Năm 2022, Zeneden Group ra đời Smarana Hanoi Heritage, kết hợp sự sống động của di sản truyền thống với ấn tượng của một phong cách sống an cư hiện đại, lưu giữ giá trị lịch sử, văn hóa của con người Việt Nam - Tranh Hàng Trống. Với hệ giá trị cốt lõi: Con người là cốt lõi - Bình đẳng - Tận tâm - Bền vững - Bản địa hóa, hãy cùng Zeneden tỏa sáng tài năng của bạn!