Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1/ Receive prospects and arrange meetings while managing the center hotline
- Warmly welcome and deliver excellent customer service to everyone visiting the WSE center, connecting them to the appropriate staff
- Collect and file the information of prospective students, arrange meetings with the Educational Consultants while complying with the online show distribution rules
- Enter the collected information correctly into the CRM system, creating system accounts for new prospective students as necessary
- Support prospects & students to accomplish the Online Placement Test
- Handle incoming calls when needed and take action as necessary
- Support Coach team by entering lead data into the system for DSF and Referrals
- Handle guest registration for online sales & marketing events
2/ General Admin
- Ensure that the center is opened and closed in line with the operation hours every day
- Receive, deliver and manage materials
- Order, receive and manage general purchases for the center
- Support staff in the center for color printing for documents such as Learning Certificates, event posters etc.
- Manage general assets at the center such as the computers, sound system and be the point of contact for their maintenance with Head Office
- Channel the center’s facility management requests to the Facility Management HQ team and support as required
Yêu Cầu Công Việc
- Demonstrate intermediate fluency in English (WSE Level 8+)
- Energetic, friendly and customer-oriented
- Computer literate and proficient with inventory control
- Passion for speaking English
- Willing to work in shift
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 months, Full salary during probation
- Cơ hội huấn luyện:
Join a Unique Wall Street English course for up to $3500
Acquire professional customer services skills
Full training and on-going professional development - Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Đồng nghiệp: Participate in a multinational working environment
- Phúc lợi:
Annual Leave of 15 days plus Vietnamese national holidays
Personal health insurance (pay for your personal medical & health check services, provide and keep update on quality medical businesses facilities check list in HCMC)
Working facilities provided - Lương: 7 Tr - 8 Tr VND
Zeneden Group Thành lập vào đầu năm 2013, Zeneden Group có khởi nguồn từ Công ty Cổ phần IHANOI, mang theo mình sứ mệnh trở thành tập đoàn có chuỗi khách sạn được yêu thích hàng đầu châu Á thông qua việc không ngừng đổi mới, sáng tạo, cống hiến và đam mê. Chiến lược của tập đoàn là "lấy con người làm trung tâm" - mọi sản phẩm đều bắt nguồn từ con người và vì con người. Với triết lý này, tập đoàn đã và đang xây dựng uy tín của mình trong ngành khách sạn. Năm 2022, Zeneden Group ra đời Smarana Hanoi Heritage, kết hợp sự sống động của di sản truyền thống với ấn tượng của một phong cách sống an cư hiện đại, lưu giữ giá trị lịch sử, văn hóa của con người Việt Nam - Tranh Hàng Trống. Với hệ giá trị cốt lõi: Con người là cốt lõi - Bình đẳng - Tận tâm - Bền vững - Bản địa hóa, hãy cùng Zeneden tỏa sáng tài năng của bạn!