Mô tả công việc
Key activities:
Receptionist:
- Answer incoming calls on multi-line switchboard, and route phone calls to the appropriate contact within the company.
- Receive guests/visitors at lobby area, determine nature of business, issue visitor passes, and direct them to the appropriate contact within the company to ensure the compliance with Total security policy.
- Ensure internal/incoming post is sorted and ready for distribution to correct personnel.
- Send out internal/external mail and correspondence.
- Update internal telephone list monthly.
Admin Officer:
- Manage contract, process payment and solve complaints of postage service.
- Order and prepare payment for newspapers/ stationary/groceries purchase/ drinking water/coffee/ office rental/ office machine for office.
- Stock and order name card, letterhead, envelope for office.
- Register and prepare payment taxi cards, Grab services.
- Register, follow and payment monthly hand phone cost - 3G service expenses for staff.
- Follow up storage services & make payment.
- Prepare workstation& stationery, Parking card for newcomers.
Fulfill other tasks and/or assignments requested by the line managers whom the employee directly/indirectly reports to, and/or tasks requested by the board of management
Yêu cầu công việc
- Has at least 2-3 years of experience as Office Admin or Receptionist.
- Good English communication and interpersonal skills.
- Good at MS Office, especially in MS Excel.
- Good time management and team collaboration.
- High adaptability and flexibility.
- Willing to learn and take on new tasks.
- Professional attitude and appearance.
- Have Customer Service mindset.
- Ability to use Canva will be a plus.
Quyền lợi được hưởng
13th month of salary + Performance Bonus + Healthcare Insurance.
Nghỉ phép có lương
Flexible working environment.
Đào tạo
Professional Training & Development program and mobility opportunity.
Zeneden Group Thành lập vào đầu năm 2013, Zeneden Group có khởi nguồn từ Công ty Cổ phần IHANOI, mang theo mình sứ mệnh trở thành tập đoàn có chuỗi khách sạn được yêu thích hàng đầu châu Á thông qua việc không ngừng đổi mới, sáng tạo, cống hiến và đam mê. Chiến lược của tập đoàn là "lấy con người làm trung tâm" - mọi sản phẩm đều bắt nguồn từ con người và vì con người. Với triết lý này, tập đoàn đã và đang xây dựng uy tín của mình trong ngành khách sạn. Năm 2022, Zeneden Group ra đời Smarana Hanoi Heritage, kết hợp sự sống động của di sản truyền thống với ấn tượng của một phong cách sống an cư hiện đại, lưu giữ giá trị lịch sử, văn hóa của con người Việt Nam - Tranh Hàng Trống. Với hệ giá trị cốt lõi: Con người là cốt lõi - Bình đẳng - Tận tâm - Bền vững - Bản địa hóa, hãy cùng Zeneden tỏa sáng tài năng của bạn!