Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Support the duties of committees of which the principal is in charge
Schedule and organize appointments, meetings
Support principals’ role in Open Houses and student recruitment
Prepare for staff meetings, grade team and head of department meetings
Support administrators with events, like TET, character assemblies, graduation, Curriculum Showcase, International Fest and more
Organize and file a variety of documents such as teacher performance, child protection forms, both hard copy and digital.
Liaise between departments to plan, schedule and manage meetings
Support all matters related to student and staff confidentiality
File, shred, organize documents and files
Act as the first point of contact to parents
Provide verbal and written translation for meetings, interview, to VN staff
Take meeting minutes
Act as a correspondence and the main point of contact to parents for ongoing matters maintaining confidentiality
Support with recruitment, sending reference checks, making contact with potential candidates, and follow up
Work with PR to promote school profile - communicating photo opportunities, writing up about events
Act as a liaison between CIS and BCIS to support accreditation and to present as one school with two programs
Run errands to all the school’s departments to support administrative work
Connect with the community to support administration
Prepare presentations for a number of venues and events using
Maintain log of online platform activities
Organize and attend meetings and ensuring the principal is well prepared for meetings
Support entry and dismissal procedures and routines
Act as a support to new staff
Make sure that the principal is aware of any cultural context that needs to be taken into account
Yêu Cầu Công Việc
Prefer candidates experienced in Education industry (Company size at least from 400-500 staffs) as a Secretary/ Assistant
Prefer candidates with experience/ knowledge in MoET & Cambridge programmes.
University degree in Business Administration/Economics/Public Relations or other related fields
At least 3 years of experience in equivalent position
English proficiency in 4 skills. (Report directly to Foreign Line Managers)
Good presentation skills
Good analytical skills
Good logical thinking and strategic planning
Ability to highly professional organize work
Professional appearance & style
Sensitive and good communication skills
Familiar with office computers skills
Ability to organize work independently as well as a team player
Ability to observe and handle problems quickly and effectively
Careful, meticulous, confidential.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Công nghệ Blue Ocean là thành viên của TẬP ĐOÀN GIÁO DỤC EQUEST - hiện là một trong những tổ chức giáo dục tư nhân lớn nhất Việt Nam với hơn 155.000 học sinh theo học hàng năm tại các trường thành viên bao gồm các trường K-12, Đại học và dạy nghề, Ngoại ngữ cũng như các nền tảng Edtech khác nhau. Kể từ tháng 6 năm 2022, EQuest và các tổ chức thành viên bao gồm, K12 và ESL & EdTech, được công nhận bởi NCA CASI, NWAC, SACA CASI, các bộ phận công nhận của Cognia (Hoa Kỳ).
Riêng về Khối EDTECH (Công nghệ giáo dục) bao gồm các công ty: Blue Ocean Technology, MegaEdu Technology, ISMART .... Chúng tôi xem yếu tố con người là tài sản quý giá nhất và là nhân tố quyết định đến sự phát triển của tổ chức. Chúng tôi luôn chào đón những ứng viên đam mê và mong muốn được làm việc trong một môi trường chuyên nghiệp và năng động.
Quản lý nhân tài là một trong những chiến lược quan trọng của chúng tôi. Chúng tôi tin rằng một tổ chức hoặc một quốc gia chỉ thịnh vượng khi sử dụng nhân tài hiệu quả. Không thể cạnh tranh quốc tế khi những cá nhân tài năng nhất của chúng ta đang nhàn rỗi trong khi chờ đợi các cuộc hẹn hoặc nộp đơn xin việc. Vì vậy, chúng tôi chủ động tìm kiếm, chiêu mộ nhân tài và tạo mọi điều kiện thuận lợi để họ phát huy hết khả năng của mình.