Mô tả công việc
- Lead and manage assigned HR projects from initiation to completion, ensuring efficient and timely delivery within scope and budget.
- Structure and manage detailed project plans that outline tasks, timelines, and resource requirements in collaboration with stakeholders.
- Coordinate and facilitate project meetings, ensuring clear communication and alignment among team members.
- Identify, assess and mitigate project risks associated with project implementation, escalating issues as needed to ensure timely resolution.
- Analyze project status, prepare and deliver regular updates on project schedule and outcomes.
- Collaborate and engage with cross functional teams including HR, IT, Finance and Operations in all phases of the project to ensure successful project delivery.
- Ensure compliance with relevant laws, regulations, and company policies throughout the project lifecycle.
- Continuously evaluate and improve project management processes and methodologies to optimize efficiency and effectiveness.
Yêu cầu công việc
- Bachelor's degree in Human Resources, Business Administration, or a related field.
- 3-5 years of experience in HR transformation, process changes and implementation.
- Experience of partnering with and influencing senior stakeholders.
- Strong interpersonal skills with the ability to build and manage key stakeholder relationships across the organisation.
- Excellent communication skills with the ability to communicate at all levels.
- Highly organised with the ability to prioritise and manage numerous projects.
- Analytical mindset with strong problem-solving abilities.
- Good command of English or Chinese.
Quyền lợi được hưởng
- Year-end bonus based on job performance Full benefits - social insurance - unemployment insurance - health insurance
- 4 Sundays off and 1 Saturday off, plus an additional day off (Saturday)
- Annual salary increase mechanism
- Participation in company and union-organized programs such as: Mid-Autumn Festival, Tet lucky draw, or receiving gifts on special occasions...
- Friendly working environment - colleagues are supportive and always help each other in work.
Kể từ khi thành lập vào năm 2004, Pasona Tech Việt Nam đã không ngừng thách thức mỗi ngày để thực hiện ước mơ cùng với các khách hàng và đồng nghiệp, cố gắng giải quyết các vấn đề của xã hội Việt Nam. Hiện nay, Pasona Tech Việt Nam hoạt động trên nền tảng ba lĩnh vực kinh doanh cốt lõi là HR, BPO và ITO. Ngoài trụ sở chính được đặt tại thành phố Hồ Chí Minh, chúng tôi đang mở rộng kinh doanh tại các văn phòng chi nhánh ở các thành phố lớn của Việt Nam là Hà Nội và Đà Nẵng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2004
Mission
Trong tương lai, chúng tôi luôn hướng đến mục tiêu phát triển cùng với con người và xã hội Việt Nam nhưng không quên thử thách những điều mới mẻ chẳng hạn như cải cách các hình thức kinh doanh mới kết hợp với công nghệ kỹ thuật dựa trên 3 lĩnh vực kinh doanh cốt lõi hiện có của công ty.