Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
- Manage and develop an organization's strategy including working with senior management to identify business goals and objectives and then designing and implementing a digital solution that meets those goals.
- Identify, target and approach potential clients through various channels including online research, networking events, and referrals.
- Develop and maintain a robust pipeline of leads by reaching out to prospective clients via calls, emails, and meetings.
- Present and promote our business intelligence services to prospective clients.
- Understand client needs and tailor solutions to meet their specific requirements.
- Build and maintain strong, long-lasting client relationships to expand new projects.
- Act as the primary point of contact for clients, ensuring high levels of customer satisfaction.
- Regularly update clients on new features and services.
- Stay up to date with industry trends, competitor activities, and market conditions.
- Other tasks as assigned by line manager and the Sales Capability Manager.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in business administration, Information Technology, Data Sciense, Business Intelligence, Consultant or a related field.
- 1 - 3 years of experience in the business, preferable in consulting industry (especially CX consulting, DX consulting, Management & Business Consulting).
- Fluently in English (Equivalent to IELTS 6.0).
- Proven experience in non-cx service development, or a similar role, preferably within the business intelligence or IT services sector.
- Have a good and large network and connections to identify and reach out potential lead for providing business intelligence.
- Proven ability to drive the sales process from lead generation to closing deals.
- Strong negotiation and problem-solving skills.
- Understanding business intelligence concepts and solutions is an advantage.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Phụ cấp khác: - Employee engagement activities, Holiday bonuses, and gifts.
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: - Monday – Friday from 8AM - 5PM.
- Đồng nghiệp:
- Multinational work environment with global clients and expert teams.
- Opportunities to collaborate with leading companies and high-expertise regional/ global teams. - Phúc lợi:
- Competitive salary with annual raises and promotion opportunities.
- Quarterly, Biannual performance bonuses and a 13th-month salary.
- Full insurance per Vietnamese Labor Law + additional 24/7 health and accident insurance. - Lương: 25 Tr - 35 Tr VND
Kể từ khi thành lập vào năm 2004, Pasona Tech Việt Nam đã không ngừng thách thức mỗi ngày để thực hiện ước mơ cùng với các khách hàng và đồng nghiệp, cố gắng giải quyết các vấn đề của xã hội Việt Nam. Hiện nay, Pasona Tech Việt Nam hoạt động trên nền tảng ba lĩnh vực kinh doanh cốt lõi là HR, BPO và ITO. Ngoài trụ sở chính được đặt tại thành phố Hồ Chí Minh, chúng tôi đang mở rộng kinh doanh tại các văn phòng chi nhánh ở các thành phố lớn của Việt Nam là Hà Nội và Đà Nẵng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2004
Mission
Trong tương lai, chúng tôi luôn hướng đến mục tiêu phát triển cùng với con người và xã hội Việt Nam nhưng không quên thử thách những điều mới mẻ chẳng hạn như cải cách các hình thức kinh doanh mới kết hợp với công nghệ kỹ thuật dựa trên 3 lĩnh vực kinh doanh cốt lõi hiện có của công ty.
Review Pasona Tech Việt Nam
Môi trường thân thiện, đáng yêu nhưng lương thấp
Môi trường làm việc không tốt.
Môi trường làm việc tốt, tuy nhiên công việc nhiều.