Việc làm Ca Cao Việt Nam

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Ca Cao Việt Nam
Assistant Trade Marketing Manager
Ca Cao Việt Nam
36 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 03/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Mô tả Công việc
As an Assistant Trade Marketing Manager at Minthacare, you are responsible for driving effective marketing always-on BTL activities and promotion for Bioderma in all sales channels, under the direction of the Brand Manager.
1. Develop & perform full year organising Trade Marketing plan in line with business objectives/ brand objectives
Execution of National activations and events for all company portfolios based on Brand Campaign.
Involves ongoing sales data analysis (trends, competitors, category, etc.), monitoring the competitor activities and proposing innovative ideas.
In charge for yearly visibility & POSM Plan from design to production
2. Manage the activity performance in collaborating with key commercial retailers and internal/ external partners
3. Promotion champion
Build full year promotion strategy for brand & channels
Develop full year promotion plan at shopper point of sale
Ensure non-conflict of promotion across channels (social-commerce, e-commerce, retail & medical)
4. Evaluation & Report for all projects by month/ quarter
5. Budget management
Budget phasing monthly following campaign.
Responsible for the project budget (track all spend, monthly reporting).
6. Complexity management:
Able to manage multiple perspectives/ ideas from cross functions while running projects.
Able to work with cross functions to lead projects that happen following timeline & scopes.
Execution of National activations and events for all company portfolios based on Brand Campaign.
Involves ongoing sales data analysis (trends, competitors, category, etc.), monitoring the competitor activities and proposing innovative ideas.
In charge for yearly visibility & POSM Plan from design to production
Build full year promotion strategy for brand & channels
Develop full year promotion plan at shopper point of sale
Ensure non-conflict of promotion across channels (social-commerce, e-commerce, retail & medical)
Budget phasing monthly following campaign.
Responsible for the project budget (track all spend, monthly reporting).
Able to manage multiple perspectives/ ideas from cross functions while running projects.
Able to work with cross functions to lead projects that happen following timeline & scopes.

Yêu cầu công việc

Yêu Cầu Công Việc
At least 2 years working experience in FMCG, Beauty, Cosmetic.
Good communication skills.
Good analytical, interpersonal and negotiation skills.
Good command of English
Time management: Excellent time management skills to prioritise tasks, to meet and anticipate deadlines, to guarantee every material and activity will be delivered on time.
Master of Microsoft Office (Word, Excel, PPT)
Adaptability, versatility, eager to thrive and learn, business oriented.

Quyền lợi được hưởng

Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Ca Cao Việt Nam
Ca Cao Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Số 4 Trần Doãn Khanh, Quận 1

Được thành lập từ năm 2007, Công Ty Cổ Phần Cacao Việt Nam (Vietnamcacao – Vinacacao) là đơn vị đi đầu trong lĩnh vực sản xuất các sản phẩm làm từ Cacao tại Việt Nam. Hưởng ứng theo chương trình Cacao của Chính Phủ và Bộ NN & PTNT, phấn đấu đưa nước ta vào bảng đồ Cacao Thế giới, phát triển một ngành công – nông nghiệp mang lại lợi nhuận cao cho nông dân. Vinacacao không ngừng nghiên cứu và cho ra đời những sản phẩm tốt nhất đáp ứng nhu cầu ngày càng cao của người tiêu dùng.

Đến nay thương hiệu Vinacacao đã dần chiếm được cảm tình của người tiêu dùng trong và ngoài nước bằng các sản phẩm cacao chất lượng cao. Không chỉ dừng ở đó, bằng các sản phẩm và thương hiệu Việt Nam, Vinacacao hướng đến mục tiêu cải thiện thể tạng và trí lực cho thế hệ trẻ Việt Nam. Vinacacao đã áp dụng công nghệ tiên tiến của Đức vào sản xuất nhằm khai thác tốt nhất nguồn dưỡng chất thiên nhiên từ Cacao để tạo ra nhiều sản phẩm phục vụ lợi ích sức khỏe của người tiêu dùng và hàng triệu trẻ em Việt Nam.

 

Những nghề phổ biến tại Ca Cao Việt Nam

Bạn làm việc tại Ca Cao Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Ca Cao Việt Nam

Ca Cao Việt Nam

Click để đánh giá