Việc làm CIC39

Cập nhật 12/08/2024 20:06
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần CIC39
Senior Creative Planner
CIC39
13 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 10
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 10
Thông tin cơ bản
Mức lương: 18 - 28 triệu
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 28/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/07/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Trên 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- METUB Tower, 40 Nguyen Van Huong, Thao Dien Ward, Thu Duc City, HCM

Mô tả công việc

About MMusic:

MMusic is pioneering the future of Vietnamese music and content on the global stage. We are an ecosystem of services and content platforms tailor made for the young generation. We aim to foster a creative community for GenZ, facilitate brand connections with younger audiences, and ultimately, build a cultural hub that celebrates individual and collective growth.

Key Responsibilities

● Lead in overall integrated marketing and communications strategy of assigned client business:

o Provide actionable insights for campaign, content or product ideation, design and implementation to the client business.

o Research current market trends and predicting future trends that might affect the product or service's success

o Analyze market data, consumer feedback and survey responses to develop a marketing and communication plan o Rebrand existing products or services

o Perform target audience research o Brand positioning, which involves defining the

Yêu cầu công việc

Qualifications

● Bachelor's degree in Business, Marketing, Communications or other relevant discipline

● At least 5 years of work experience in management consulting, market research or advertising.

● FMCG industry experience is a plus.

● Proficient in Microsoft Excel for data analysis and visualization.

● Capable of packaging and presenting analytical findings, and effectively communicating complex concepts to both Client and internal teams in an easy-to-understand manner.

Quyền lợi được hưởng

- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
the target audience thinks of when they hear the brand's name

o Create buyer personas, which are descriptions of the company's ideal customer that include their age, lifestyle, personality, goals, needs and challenges

o Do audits every year or two to assess the brand's status in the market and ways to strengthen it

o Create brand architecture, which includes the logo, messaging, creative materials and marketing campaigns

o Create brand stories that tell consumers about a product or service and try to form an emotional connection with them

o Oversee the production of all brand creative from a strategic standpoint—advertisements, presentations, sales sheets, social media campaigns, blogs, testimonials—and ensuring they have a consistent tone and message and are aligned to strategic and communication objectives

o Overseeing social media scope and developing social strategy.

● Always apply analytical rigor and fact-based reasoning to marketing proposals

● Ensure strong collaborative relationships within the team members and externally with key agency and client partners to consistently elevate the quality of thinking and ideas applied to the client business.

● Actively grow the abilities and skill of assigned support staff through training programs, mentorship and hands-on learning.

● Create a positive environment of personal and professional growth for department members to encourage loyalty, openness of opinion and constant curiosity and learning.

Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
45A Nguyễn Văn Tiết, Phường Lái Thiêu, Thành phố Thuận An, Tỉnh Bình Dương, Việt Nam

Công ty Cổ phần CIC39 được thành lập từ năm 1993, tiền thân là Công ty Kinh doanh và Phát triển nhà Sông Bé (S.B. P. Corp). Đến nay, thương hiệu CIC39 đã tạo được sự tin cậy với khách hàng, đối tác trong và ngoài tỉnh Bình Dương, bởi chất lượng các công trình mà CIC39 xây dựng và các sản phẩm dịch vụ CIC39 đưa ra thị trường.Thực hiện chủ trương cổ phần hóa của Chính phủ nhằm tạo động lực cho sự phát triển doanh nghiệp, vào cuối năm 2008, Công ty đã chuyển sang mô hình hoạt động Công ty Cổ phần.Tên công ty: CÔNG TY CỔ PHẦN CIC39 Tên viết tắt: CIC39. Trụ sở: 45A Nguyễn Văn Tiết, Phường Lái Thiêu, Thành phố Thuận An, tỉnh Bình Dương.Giấy phép kinh doanh: 3700146225 do Sở Kế hoạch và Đầu tư Bình Dương cấp lần đầu ngày 24-12-2008.

Chính sách bảo hiểm

  • Đóng BHXH theo quy định

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..

Lịch sử thành lập

  • Ngày bắt đầu hoạt động: 24/12/2008

Mission

Luôn phấn đấu hết mình để làm hài lòng mọi người tiêu dùng

Những nghề phổ biến tại CIC39

Bạn làm việc tại CIC39? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CIC39

CIC39

Click để đánh giá