- Lead Generation through market research
- Continuous cold calling of prospective corporate clients (e.g. Ecommerce Sellers)
- Arrange sales meetings with prospective corporate clients
- Identifies service improvements or new services by remaining current on industry trends, market activities, and competitors.
- Prepares reports by collecting, analyzing, and summarizing information.
- Contributes to team effort by accomplishing related results as needed.
- Closing sales and maintaining relationships with clients by providing support, information, and guidance; researching and recommending new opportunities; recommending profit and service improvements.
- Managing and monitoring of day-to-day relationships and communications with key clientele
- Closely work with management and other departments to assist in market assessment efforts and provide on-the-ground insights
- Responsible for owning the financial targets and measurements in the country.
- Work alongside the business in the areas of strategy, sales operations and financial goals of the department.
- Financial Targets including Revenue, Profitability
- Sales Targets including FTB, FTS, Pipeline velocity, Sales funnel management, ASP
- Support commercial areas as and when required alongside the business to ensure overall project success and acceptance of the stakeholders.
- Over 3 years of experience in business management/sales in Logistics/ Express/ FMCG fields
- Bachelor’s Degree
- Must be goal driven and results oriented as portion of salary will be commission based
- Outgoing and persuasive personality
- Strong negotiation skills to close sales
- Strong existing working relationships with clients
- Proficiency in Microsoft Office suite and a good comfort level using enterprise software.
- English Language
- Competitive income compared to the market
- Paid social insurance based on full salary
- 12 days annual leave, 5 days sick leave (with full salary)
- High-class AON Health Insurance for manager level.
- Year End Party, annual Townhall Ceremony
- Annual company trip
- Attractive team-building activities, regular internal activities
- Provide laptop for employees
- Participate in internal training courses: online/offline
- Opportunities to promote to higher positions: Senior Manager, etc.
- Senior leaders are open-minded, respectful, and ready to facilitate personal growth
- Young and dynamic working environment
- The scope of work is large, the company has more than 6000 employees, the company has operations spreading to 63 provinces/cities thoughout the country.
Megaads được thành lập vào tháng 7/2011, Công ty hoạt động chủ yếu trong lĩnh vực công nghệ phần mềm và quảng cáo trực tuyến. Thị trường hoạt động của chúng tôi gồm Việt Nam và các thị trường quốc tế như: Mỹ, Anh, Canada, Pháp…. Sau nhiều năm không ngừng phát triển hiện tại Công ty đã phát triển thêm nhiều các lĩnh vực khác: thương mại điện tử, mobile game, cung cấp nền tảng bán hàng và giải pháp thương mại điện tử…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
Với suy nghĩ con người là tài sản quý nhất của mỗi doanh nghiệp, tại Megaads - chúng tôi xây dựng một môi trường làm việc thân thiện nhất, sáng tạo nhất, nhằm mục đích giúp các bạn nhân viên có thể phát triển bản thân một cách toàn diện.
Review Công nghệ phần mềm và quảng cáo trực tuyến Megaads
Công ty ổn, chế độ tốt, anh em nhân viên cùng phòng chơi vui(RV)
Lương ổn. Nhiều chương trình hay. Không gian làm việc thoải mái(RV)
Sếp còn rất trẻ nên biết lắng nghe nhân viên.(RV)