Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Executive Office Assistant - Thư ký Văn phòng Tổng Quản Lý
Công Nghệ Thành Thiên
25 việc làm
13 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Trợ Lý, Thư Ký
Ngày đăng tuyển:
01/11/2024
Hạn nộp hồ sơ:
30/11/2024
Hình thức:
Giờ hành chính
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Vĩnh Yên - Vĩnh Phúc
Mô tả công việc
- Reports directly to and communicates with the General Manager on all administrative matters.
- Maintain the utmost confidentiality and discretion when handling business affairs.
- Be responsible in managing and keeping the department’s equipments and assets safe and secure.
- Use formal framework / tools to ensure compliance of established standards in Fire Life Safety (FLS), Cleanliness & Condition and Brand Standard.
- Champion and protect IHG’s trusted reputation.
- Work with relevant departments to ensure adequate processes to support Responsible Business initiatives, i.e quality, FLS compliance, audits Green Engage and Corporate Social Responsibility (CSR) initiatives.
- Be responsible in keeping the property safe and secure, to participate in any hotel activity related to FLS.
- Assist General Manager with hotel’s SOP verification.
- Perform other ad-hoc duties – unexpected moments which may be assigned by management when we have to pull together to get a task done.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary;
- In addition to the insurance prescribed by the state, there is accident insurance 24/7, health insurance by rank;
- Professional, international working environment;
- Career development opportunities in IHG Group's hotel;
- Discounted rooms in IHG hotels around the world.
Yêu cầu công việc
- Colleague/ Bachelor’s degree / higher education qualification / equivalent in related field with good understanding of continuous improvement tools and/or Hotel operations.
- At least 01-year related experience.
- Strong analytical skills, detail-oriented and organised.
- Good communication skills with the ability to communicate in different ways to different employees.
- Ability to build good working relationships with different employees and cluster network.
- Ability to overcome resistance to change.
- Well-versed in Excel, Word and Powerpoint, with advanced skills in Excel preferred.
- Fluent in English (speaking, listening, reading and writing).
Yêu cầu hồ sơ
Please apply in Hoteljob or send your CV via email (Subject: Candidate Name – Application for ...)
Khu vực
Công Nghệ Thành Thiên
Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
số 3, đường 52-BTT, Phường Bình Trưng Tây, TP. Thủ Đức, TP.HCM
Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Thành Thiên thành lập năm 2013. Công Ty chúng tôi chuyên hoạt động về lĩnh vực:Cung cấp sản phẩm, dịch vụ, giải pháp tích hợp cho mảng điện – điều khiển & đo lường và thiết bị - giải pháp phân tích cho các loại hình công nghiệp dầu khí, hóa chất, xi măng, sắt thép, năng lượng, công nghiệp nhẹ.Thiết kế, cung cấp, thi công lắp đặt, chạy thử, bàn giao, bảo hành hệ thống và các dịch vụ sau bán hàng khác.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2013
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành
Những nghề phổ biến tại Công Nghệ Thành Thiên
Bạn làm việc tại Công Nghệ Thành Thiên? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Công Nghệ Thành Thiên
Click để đánh giá