Việc làm Công Nghệ Thành Thiên

Cập nhật 09/11/2024 11:17
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Thành Thiên
Purchasing Manager - Quản Lý Thu Mua
Công Nghệ Thành Thiên
25 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 11/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 11/12/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Cầu Giấy - Hà Nội

Mô tả công việc

Purchasing Administration

• Supervise, train and motivate Purchasing department employees

• Ensure that the department works closely with the Executive Chef and the Food & Beverage Director to purchase the highest quality products at the lowest prices

• Ensure that all purchase order requests are properly completed and approved

• Negotiate food prices, place required daily food orders and ensure prompt delivery

• Generate purchase orders on approval requisitions and obtain necessary authorization

• Obtain competitive price quotations and confirm purchase availabilities

• Provide the Financial Controller with a monthly summary of purchasing reports

• Coordinate regular inventories with storeroom personnel and department heads

• Coordinate capital project purchases with corporate purchasing and outside contractors

• Cultivate the sound supplier relationships

• Conduct regular quality control audits to ensure staff are performing their duties according to standard guidelines

• Conduct food supplier premise checks with the Chef before registering the supplier as a vendor to ensure supplier compliance with Hazard Analysis Critical Control Point (HACCP) standards

• Conduct surprise audit of receiving and storage areas from time to time to ensure that Hazard Analysis Critical Control Point (HACCP) standards are adhered to

Team Management

• Interview, select and recruit direct reports

• Identify and develop team members with potential

• Conduct performance review with the team

• Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism

• Prepare detailed induction programs for new employees

• Develop, conduct maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business

Other Responsibilities

• Be aware of the hotel fire & life safety/emergency procedures

• Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management

• Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times

• Perform other reasonable duties assigned by the assigned by the Management

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary & service charge
  • 12 annual leaves per year, 01 leave for your birthday
  • Working 9.5 hours per day, 5 days per week
  • Social insurance, medical insurance, unemployment insurance
  • 24/7 health care and accident insurance during the term of labour contract
  • Annual staff outing
  • Accor Training & Career Development
  • Employee benefit card offering discounted rates at Accor hotels worldwide
  • Develop your talent through Accor’s learning programs
  • Opportunity to grow within your property and across the world!
  • Ability to contribute to the community and make a difference through our Corporate Social Responsibility and Environmental, Social, and Governance (ESG) activities

Yêu cầu công việc

Knowledge and Experience:

• Diploma education

• Minimum 3 years of purchasing experience with at least 1 year at a supervisory level

• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language

• Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint

Competencies:

• Good communication skills

• Service oriented with an eye for details

• Ability to work effectively and contribute in a team

• Self-motivated and energetic

• Well-presented and professionally groomed at all times

Yêu cầu hồ sơ

For enquiries, email nhi.phamnguyenhai(a còng)accor.com (Ms. Nhi - T&C Coordinator) or minh.do(a còng)accor.com (Assistant T&C Manager)
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Thành Thiên
Công Nghệ Thành Thiên Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
số 3, đường 52-BTT, Phường Bình Trưng Tây, TP. Thủ Đức, TP.HCM

Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Thành Thiên thành lập năm 2013. Công Ty chúng tôi chuyên hoạt động về lĩnh vực:Cung cấp sản phẩm, dịch vụ, giải pháp tích hợp cho mảng điện – điều khiển & đo lường và thiết bị - giải pháp phân tích cho các loại hình công nghiệp dầu khí, hóa chất, xi măng, sắt thép, năng lượng, công nghiệp nhẹ.Thiết kế, cung cấp, thi công lắp đặt, chạy thử, bàn giao, bảo hành hệ thống và các dịch vụ sau bán hàng khác.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2013

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

Những nghề phổ biến tại Công Nghệ Thành Thiên

Bạn làm việc tại Công Nghệ Thành Thiên? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Nghệ Thành Thiên

Công Nghệ Thành Thiên

Click để đánh giá