Việc làm CÔNG TY CỔ PHẦN CQ TDT ASIA

Cập nhật 02/11/2024 17:05
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN CQ TDT ASIA
Sales support staff
CÔNG TY CỔ PHẦN CQ TDT ASIA 1.5★
2 đánh giá 15 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 07/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 06/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 8 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Send English CV

  • Job description

· Follow up with Headquarter (HQ) to update Weekly UPR Shipping Schedule for Sales team.

· Review, comment on Domestic Sales Contracts and track file.

· Participate in drafting processes and ISO documentation with SS Manager.

· Update weekly Overdue Payment Reminder to UPR Sales team, send email reminder to bad debt customers every week and work with Debt Trading/ Insurance Companies.

· Attend Weekly and Monthly Pre S&OP Meeting with Sales and cross-functional team, and record MoM.

· Coordinate with specific customers regarding delivery schedule, send COA, necessary documents to customers.

· Verify Documents for Trade Credit Insurance (FY 2025)

· Create Delivery Request, record Customer Complaint Forms (CCF) for UPR disposal items.

· Work with consulttant law company for any issues that arise and check monthly timesheet.

· Coordinate with all related depts to solve issues, logistics & quality controlling.

· Handle Office Admin tasks:

- Make Purchase Request, Payment Request.

- Monitor Daily Car Operation Schedule.

- Make Monthly Timesheet for HCM Office Cleaner.

- Communicate with the landlord for all issues.

· Any other duties as assigned by line Managers.

· Able to handle multitasking independently.

· Provide back up support for tasks from team members.

  • Measurement / Key Performance Indicators

· High service quality for internal and external customers (respond time, flexibility).

· Compliance with processes, procedures, and tools.

Yêu Cầu Công Việc

  1. Education level:
  • ​Mandatory:

·         Graduated from Universities in relevant fields of Accounting, IT

·         Must be Proficient in Excel and English, both speaking and writing.

  • Desirable:

·         Prefer candidates from MNC Chemical companies.

       2. Experience

  • Mandatory:

·         Have Experience and knowledge related to Accounting, IT

·         Age: 25-30

·         At least 03-08 years of experience in Sales Support team.

·        Gender: Female/ Male (Male is priority)

  • Desirable:

·         Have experience in data processing skill, knowledge in reviewing Sales Contracts, processes and ISO documentation….

·         Propose testing Excel skills for any candidate without an accounting background.

    3. Functional / Technical, Operational, Managerial and Leadership Know How

  • Mandatory:

·         Good practice of Microsoft Office tools, especially Excel and ERP software knowledge

·         Excellent communication & coordination skills

·         Highly developed sense of integrity and commitment to Customer Satisfaction

·         Exceptional time-management/organizational and prioritising skills

·         Sense of responsibility, teamwork, motivated and ambitious

  • Desirable:

·         Technical and commercial understanding

·         Ability to make decisions/Sense of urgency

·         Motivating and inspiring

·         Willing to learn and develop within the company structure

* BENIFITS:

- Increase salary once a year, 13th salary, probation time is 90% gross salary

- Full participation in insurance & support 24/24 accident insurance for staff

- Other benefits: birthday, wedding, funeral, maternity, children, company founding day, monthly milk for employees, seniority (10 years, 20 years)

- To participate in training courses to improve qualifications

- Other activities and gifts from AK VINA Union

* WORKTIME: 7h30~17h30, Monday - Friday (Saturday & Sunday off)

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Văn phòng Sala, số 71, đường số 10, phường An Lợi Đông, Tp. Thủ Đức, Tp. HCM

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 25 - 30
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN CQ TDT ASIA
CÔNG TY CỔ PHẦN CQ TDT ASIA Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Năm 2017 đánh dấu sự thành lập của TDT Asia với tư cách là một công ty phát triển sản phẩm CNTT với tầm nhìn cung cấp các hệ thống và phần mềm thông tin tài chính tiên tiến cho thị trường Châu Á nói riêng và thị trường toàn cầu nói chung. TDT nổi bật là công ty duy nhất tại Việt Nam chuyên cung cấp dịch vụ tài chính. nền tảng cho khách hàng B2B của chúng tôi từ các nước phát triển.

Chính sách bảo hiểm

  •  Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party
  • Bóng đá
  • Cầu lông
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • CÔNG TY CỔ PHẦN CQ TDT ASIA được thành lập năm 2017.

Mission

  • CÔNG TY CỔ PHẦN CQ TDT ASIA hiểu được các nhu cầu trong xã hội hiện đại và mong muốn kiến tạo một cộng đồng lành mạnh, sáng tạo, sẵn sàng phát triển những đứa trẻ khỏe mạnh, tự tin, hạnh phúc và một tương lai tươi sáng hơn.

Review CÔNG TY CỔ PHẦN CQ TDT ASIA

1.5
2 review

30/10/2024
Web Developer tại Hà Nội

Ban lãnh đạo yếu kém. Quản lý theo cách vô nhân tính. Chính sách tệ và rối rắm.

01/10/2024
Web Developer tại Hà Nội

Đồng nghiệp hòa đồng, thân thiện. Quản lý không thỏa đáng

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY CỔ PHẦN CQ TDT ASIA

Bạn làm việc tại CÔNG TY CỔ PHẦN CQ TDT ASIA? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY CỔ PHẦN CQ TDT ASIA

CÔNG TY CỔ PHẦN CQ TDT ASIA

Click để đánh giá