Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Catering and Meeting Manager
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển:
18/11/2024
Hạn nộp hồ sơ:
30/11/2024
Hình thức:
Giờ hành chính
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Sơn Trà - Đà Nẵng
Mô tả công việc
- The Catering and events Manager will be responsible for delivering the guest experience from event planning, to handling customer requirements during meetings, to post-event follow-up with customers. Key to this role is developing expertise in understanding sector/account needs, maximising guest satisfaction, and driving incremental revenue to the hotel. Where applicable, this role will also involve management and the active coaching of assigned events team members.
- Analyses sales mix and likely impact on hotel goals
- Implement direction from Director of Sales and Marketing and Regional Managers
- Liaison with advertising agency
- Stock control of collateral
- Collateral input
- Execute advertising/creative briefs in a timely manner
- Works with superior on manpower planning and management needs
- Works with superior in the preparation and management of the Department’s budget
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and benefits package
- International training opportunities and career development
- Dynamic and international working environment
- Other benefits as per Hotel policies
Yêu cầu công việc
Required Skills:
- Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
- Proficient in the use of Microsoft Office
- Good writing skills
Qualifications
- Bachelor’s degree or Diploma in Sales & Marketing, Hotel Management, Business Administration, or related field preferred.
Experience
- 2 years related experience or an equivalent combination of education and experience
Yêu cầu hồ sơ
English CV
Khu vực
Amslink English Center
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, số 35 Lê Văn Thiêm, Thanh Xuân, Hà Nội
Amslink – Đối tác chính thức của Hội đồng khảo thí tiếng anh Đại học Cambridge Vương quốc Anh là một trong những trung tâm đào tạo tiếng Anh uy tín, chất lượng hàng đầu dành cho trẻ em với quy mô lớn cùng cơ sở vật chất, trang thiết bị hiện đại và môi trường làm việc năng động, chuyên nghiệp. Hiện chúng tôi đang hoạt động với quy mô 08 cơ sở tại Hà Nội, 01 Thanh Hóa và 01 Quảng Bình và dự kiến mở rộng lên đến 15 cơ sở trong năm 2023.
Review Amslink English Center
2.4
5 review
12/11/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên tư vấn khoá học
tại Hà Nội
Công ty như 1 show truyền hình thực tế, cụ thể là '' Công ty đạp nhân viên rẽ sóng ''
12/11/2024
★
★
★
★
★
Nhân Viên Văn Phòng
tại Hà Nội
Amslink còn nhiều vấn đề cần cải thiện, từ chế độ đãi ngộ cho tới lãnh đạo và văn hóa công ty
12/11/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên kinh doanh
tại Hà Nội
Công sức làm 10 nhưng lương nhận về 0,1
Những nghề phổ biến tại Amslink English Center
Bạn làm việc tại Amslink English Center? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Amslink English Center
Click để đánh giá