Công ty Cổ phần Đầu tư và dịch vụ Cảng hàng không Việt Nam

Hồ Chí Minh
5.000 - 10.000 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Công ty Cổ phần Đầu tư và dịch vụ Cảng hàng không Việt Nam

Cập nhật 09/10/2024 20:23
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Đầu tư và dịch vụ Cảng hàng không Việt Nam
Customer Service Supervisor
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 14 - 18 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 24/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

- Supervise all activities at Cobi Towers’ Information desks and maintain the excellence of services delivered to tenants and customers

- Record and attend to all tenants’ requests, suggestions and complaints promptly and efficiently. Response to concerns of all tenants/ customers in a friendly and professional manner.

- Supervise and manage performances of Customer Service Staff to ensure staff response in a professional, competent and friendly manner to the needs of tenants, customers and visitors.

- Maintain order and cleanliness in the lobbies and main entrance areas of Cobi Towers.

- Perform daily patrol of the Towers’ lobbies, ground floors’ common areas such as corridors, restrooms, pantries to check and ensure good cleanliness as well as Safety and Security of the ground floor areas.

- Conduct regular check basic knowledge about the Towers of service providers’ staff to ensure that all Cleaning, Security staff are knowledgeable of basic information and be able to answer and assist customer, visitor when being asked.

- Review Customer Service logbook, visitor logbook, etc. on a daily basis and update Operation Manager/ Property Manager any matters that may affect to the satisfaction of tenants, customers and visitors.

- Prepare and submit Customer Service reports relating to tenants’ activities including all requests, complaints, complement, operation, events, visitors, etc.

- Inspect vacant premises to ensure they are always in good and tenantable conditions.

- Maintain good relationship with all tenants, customers of Cobi Towers.

- Attend the meetings and inspections of the government officers including fire police, local police, environment police, etc. as required by Operation Manager/ Property Manager.

- Assist Operation Manager/ Property Manager in organizing and arranging for the emergency drills and plans such as fire drill, infectious diseases, etc.

- Assist Operation Manager/ Property Manager to modify/ adjust the standard, procedures, guidance for all departments under operation department and ensure the procedures are up to date.

- Negotiate with all service providers/contractors in renewal of term contracts as assigned.

- Call for quotations and purchase spare parts, equipment, stationery, etc.as required by Operation Manager/ Property Manager. Execute other tasks as assigned by Operation Manager/ Property Manager.

Yêu Cầu Công Việc

Education Level Required: Diploma Degree or above.

Professional designations: Operation/ Property Executive in Operation Management/ Property Management Department of Office Buildings/ Shopping Malls (from or above 3 years of experiences).

-          Demonstrate good verbal and written English skills.

-          Demonstrate good communication skills.

-          Have a teamwork spirit and strong work ethics.

-          Possess an ability to work in a fast-paced, dynamic team environment.

-          Be willing to learn new functions, procedures and recognize opportunities to improve.

-          Ability to prioritize, planning skills, well-organized, multitasking.

-          Presentation skills, Complaint handling skills.

-          Ability to analyse situations, evaluate alternatives and come up with workable solutions. Be creative, enthusiastic, responsible and have “can-do” attitude.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Cobi Tower 2, 2-4 Đường Số 8, Tân Phú, Quận 7, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: 27 - 35
  • Lương: 14 Tr - 18 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Đầu tư và dịch vụ Cảng hàng không Việt Nam
Công ty Cổ phần Đầu tư và dịch vụ Cảng hàng không Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
5.000 - 10.000 nhân viên
Địa điểm:
60 Trường Sơn, P.2, Q. Tân Bình, TPHCM

Công Ty CP Đầu tư và Dịch vụ Cảng Hàng Không Việt Nam (ASV) là đơn vị cung cấp các dịch vụ tổng thể phục vụ quá trình di chuyển của hàng khách đi và đến các sân bay như dịch vụ đưa đón, taxi; dịch vụ ăn uống, bán lẻ, dịch vụ visa, tour.
Công ty có các Chi nhánh tại các sân bay như:
- Sân bay Phù Cát – Bình Định.
- Sân bay Cam Ranh - Khánh Hòa
- Sân bay Thọ Xuân – Thanh Hóa
- Sân bay Cát Bi – Hải Phòng

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2014

Mission

ASV là đối tác chiến lược của các Cảng Hàng Không, Hãng Hàng Không Việt Nam trong các hoạt động phát triển kinh tế, dịch vụ của ngàng Du lịch, Hàng không ở Việt Nam.

Những nghề phổ biến tại Công ty Cổ phần Đầu tư và dịch vụ Cảng hàng không Việt Nam

Bạn làm việc tại Công ty Cổ phần Đầu tư và dịch vụ Cảng hàng không Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty Cổ phần Đầu tư và dịch vụ Cảng hàng không Việt Nam

Công ty Cổ phần Đầu tư và dịch vụ Cảng hàng không Việt Nam

Click để đánh giá