Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Purpose of position:
The TA Specialist is a key position to manage assigned recruitment activities from end-to-end processes, support TA Supervisor to build, develop policies, procedures and responsible for employer branding activities.
Key Areas of Responsibility:
1. Recruitment execution – 80%
- Work with HRBP and stake holders for Job Requirement and demand of vacancies.
- Execute recruiting all assigned positions in time as demand for the organization via diversified channels.
- Screen applications and short-listed for interview rounds.
- Build talent pool of critical positions.
- Proactively search and approach potential good candidates.
- Support the team to manage end-to-end recruitment process (including job posting, screening, interviewing, offering, background check….)
- Proactively review resourcing strategy & planning aligned with the business priorities & output forecasts.
- Create sustainable talent acquisition recruitment strategies and techniques.
- Build relationships with key stakeholders. Provide recruitment advice for hiring managers with a deep understanding of labor markets.
2. Employer Branding activities – 10%
- In charge of planning, developing, managing, and overseeing employer branding activities.
- Work with the Marketing team to maintain & develop the company's profiles on social media (LinkedIn, FB) job boards, website to ensure consistent branding and widen resources.
- Inspire potential employees to be brand ambassadors and manage employee referral programs.
- Recommend measures to improve employee retention.
3. Develop policies, procedures and report – 10%
- Support to build HR policies, procedures, frameworks to maintain consistency & standard across all hiring activities.
- Update information about the market situation, recruitment, recruitment program proposed to improve the efficiency of recruitment.
- Responsible for all reports, including headcount reports, employee satisfaction, turnover report, etc.
- Analyze and evaluate the efficiency of recruitment methods.
- Support recruitment budget in different channels when required from line manager.
- Other tasks assigned if any. The above statements are a snapshot of the duties and responsibilities of the role and are not intended to be an exhaustive list.
Yêu Cầu Công Việc
- 3-5 years’ working experience in a similar role.
- Extensive experience sourcing candidates from multiple channels.
- Understanding of all selection methods and techniques.
- Excellent interpersonal and communication skills and relationship building ability.
- Ability to work in fast-changing environments and build solutions that have the ability to flex business needs & priorities.
- Excellent office computer skills (MS Excel).
- Excellent organization and time management skills.
- Ability to handle multi-tasking under high pressure.
- Ability to demonstrate a professional, confident, and ‘can do’ attitude.
- Strong working knowledge of posting jobs on social media networks.
- Strong network in tech, retail industry and education are a plus.
- Having mass recruitment experience is highly preferred.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Trên 18 Tr VND
Công Ty CP Đầu tư và Dịch vụ Cảng Hàng Không Việt Nam (ASV) là đơn vị cung cấp các dịch vụ tổng thể phục vụ quá trình di chuyển của hàng khách đi và đến các sân bay như dịch vụ đưa đón, taxi; dịch vụ ăn uống, bán lẻ, dịch vụ visa, tour.
Công ty có các Chi nhánh tại các sân bay như:
- Sân bay Phù Cát – Bình Định.
- Sân bay Cam Ranh - Khánh Hòa
- Sân bay Thọ Xuân – Thanh Hóa
- Sân bay Cát Bi – Hải Phòng
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2014
Mission
ASV là đối tác chiến lược của các Cảng Hàng Không, Hãng Hàng Không Việt Nam trong các hoạt động phát triển kinh tế, dịch vụ của ngàng Du lịch, Hàng không ở Việt Nam.