Mô tả công việc
- Negotiate / offer inspection services and rate to clients.
- Search and develop new clients.
- Record / summary the volume of clients and the key commodities
- Organize sales visits to clients.
- Make customer survey and record their feedback.
- Maintain good relationship with clients through calling, email and visiting.
- Record / summary the volume of clients and the key commodities
- Search other competitors' rate & performance.
- Handle for collection of new clients and key clients as assigned by Direct Manager
- Submitting the weekly and monthly report to Direct Manager
- Other tasks as requested by the Direct Manager
Yêu cầu công việc
- Fluent English (Comprehensive in Writing and Speaking).
- At least 01-year experience in Sales, Business Development or similar roles.
- Experience in B2B transaction is preferrable
- Interest in service-related business.
- Patience, client-oriented, and commercial awareness.
- Ability to work independently as well as collaboratively.
- Good at interpersonal skill.
- Good communication skill (both writing and speaking).
Quyền lợi được hưởng
18 days of annual leave
Yearly review
Tiền thân của Công ty là Xí nghiệp Dược phẩm Trung Ương 26 thành lập vào tháng 10/1977. Đến năm 2002, Xí nghiệp được cổ phần hóa và đổi tên thành CTCP Dược phẩm OPC. Công ty Cổ phần Dược Phẩm OPC là một trong các công ty hàng đầu tại Việt Nam trong lĩnh vực sản xuất kinh doanh dược phẩm có nguồn gốc từ dược liệu, là đơn vị sản xuất thuốc có nguồn gốc dược liệu đầu tiên được Cục Quản Lý Dược-Bộ Y Tế VN cấp giấy chứng nhận GMP, GLP, GSP. Với nguyên liệu tốt, Công ty phát triển kèm theo đó là nhà máy OPC Bình Dương đạt tiêu chuẩn GMP-WHO, được xây dựng trên diện tích hơn 5,6 ha, áp dụng kỹ thuật công nghệ hiện đại đáp ứng kịp thời nhu cầu thị trường và phát triển bền vững trong tương lai. Đội ngũ cán bộ công nhân viên trên 700 người có trình độ chuyên môn cao, làm chủ công nghệ. Hệ thống phân phối bao gồm 9 chi nhánh phủ dài từ Bắc chí Nam, thị trường trong và ngoài nước ngày càng mở rộng, hệ thống chất lượng được cải tiến không ngừng.