Việc làm DƯỢC PHẨM VSHINE

Cập nhật 03/07/2024 12:53
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN DƯỢC PHẨM VSHINE
Junior Customer Support Officer - Call Team (Night Shift) (12-15M)
DƯỢC PHẨM VSHINE
6 việc làm 8 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 12 - 15 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 31/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội
ABOUT THE ROLE
Crossian is a high-growth technology-driven e-commerce business. Behind our success are our people. As a start-up formed in 2020, we have created a fast-paced and dynamic environment, enabling our people to reach a cumulative average growth rate of over 700% in just under 4 years. Our mission now is to build direct-to-consumer brands and increase customer LTV.
We are looking for a customer-centric agent with good communication skills and a deep understanding of customer satisfaction insights. You will build strong and long-lasting relationships with our customers, and your efforts will drive customer satisfaction, happiness, growth, and added value to the organization.
This role is perfect for you if you are a self-starter, have at least 1 year of experience as a customer service call center agent using English, and are backed by a proven track record and customer satisfaction.
WHAT YOU WILL DO
Answer and address a high volume of incoming call inquiries related to product issues, sales policies, and order status in a professional and courteous manner
Provide exceptional levels of customer satisfaction by demonstrating patience and empathy towards customers from diverse cultures and backgrounds in the US
Identify and escalate issues to higher-level management when necessary
Meet or exceed key performance indicators for call resolution rate, customer satisfaction
Recognize low customer satisfaction call and provide constructive feedback and recommendations to agents for improvement. Alert the management team of trends in customer calls or any suspicious event
Assist supervisors/manager in projects such as call report, developing call scripts or knowledge base content. Provide input on how to improve customer experienceWHAT WE ARE LOOKING FOR
Bachelor's Degree or Equivalent
Proficient in English listening, verbal, and written communication skills. IELTS above 6.5 or equivalent
1-year experience in a call center or customer service environment, including a minimum of 6 months on night shift
Have sought knowledge of customer service practices and principles
Customer relationship management experience is strongly desired
Experience with support applications like Freshdesk, Zendesk, and Teamsupport is nice to have
Ability to handle stressful situations and establish rapport with the client
Ability to present yourself and the company in a professional manner
Work Hours: 44 hours/week - night shift (specific time to be discussed in the interview)WHAT YOU CAN EXPECT
At Crossian, our people are the key to our success. We believe in creating an attractive total compensation package (TCP) that not only retains employees but allows them to excel in their profession. These include:
Competitive salary (12-15M VND)
Full salary during probation
12 days of work-from-home & 12 days of paid annual leave
Global health insurance package for yourself and annual health checkup
Guaranteed 13th-month salary
Quarterly bonus & Year-end bonus as part of our profit-sharing program
A Pantry & a Crossian Cafe stocked with goodies, ready to serve
Lots of other company benefits including 5-star annual Summer Summit, budget for frequent team building activities, and other monthly/ quarterly/ annual company events
General company T&D Program + dedicated T&D budget for managers
Other benefits in accordance to the Company's Policy and Vietnam Labor Laws
Please note that we appreciate all applicants' interest; however, we will contact only those candidates selected for interviews.
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN DƯỢC PHẨM VSHINE
DƯỢC PHẨM VSHINE Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
24 ngõ 118 Nguyễn Khánh Toàn

Công ty Cổ phần Dược phẩm VSHINE được thành lập bởi đội ngũ giàu kinh nghiệm trong nghiên cứu và phân phối các sản phẩm thuốc, mỹ phẩm, thực phẩm chức năng uy tín cho thị trường Việt Nam. Với tầm nhìn dài hạn và quan điểm phát triển bền vững, Dược VSHINE tập trung gây dựng một thương hiệu dược phẩm uy tín, lựa chọn tin cậy của mọi nhà. Bằng khát vọng vươn lên cùng chiến lược đầu tư – phát triển sáng tạo cũng như phấn đấu trở thành công ty dược phẩm uy tín hàng đầu trong việc kinh doanh, phân phối sản phẩm dược phẩm, mỹ phẩm và thực phẩm chức năng.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2015

Mission

  • Nâng tầm sức khỏe, mang đến cho cộng đồng những sản phẩm chất lượng.

Những nghề phổ biến tại DƯỢC PHẨM VSHINE

Bạn làm việc tại DƯỢC PHẨM VSHINE? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo DƯỢC PHẨM VSHINE

DƯỢC PHẨM VSHINE

Click để đánh giá