Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Serve as the primary point of contact for customers, providing timely and professional responses to inquiries and concerns.
Foster and maintain strong customer relationships to enhance satisfaction, loyalty, and retention.
Address and resolve customer complaints efficiently, ensuring satisfaction and escalation when necessary
Collaborate with internal teams to ensure seamless delivery of products or services to meet customer expectations
Collect, analyze, and report customer feedback to support service improvement and decision-making.
Educate customers about products, services, and promotions, and participate in initiatives to enhance engagement and trust
Yêu Cầu Công Việc
Degree in Business Administration, Communication, or a related field
Worked in related field
Strong communication and interpersonal skills.
Excellent problem-solving and decision-making abilities.
Proficient in customer relationship management (CRM) software.
Ability to handle challenging situations with empathy and professionalism.
Strong organizational and multitasking skills.Able to work with needed supply for media execution (talent, equipment vendor…)
Customer-focused mindset.
Willingness to work flexible hours when required
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY CỔ PHẦN EMSO VIỆT NAM là công ty chuyên về lĩnh vực tuyển dụng. Được thành lập năm 2018. Công ty có nhiều năm kinh nghiệm, luôn đem đến cho người lao động những ưu đãi tốt nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2018
Mission
Cơ hội mọi người để tăng thêm thu nhập, tiếp cận và lan tỏa kiến thức.
Review EMSO VIỆT NAM
[KHÔNG BIẾT DỰ ÁN MXH EMSO ĐÃ RA MẮT HAY SẮP VỨT VÀO SỌT RỒI?] Ba KHÔNG: KHÔNG phúc lợi - KHÔNG trả lương - KHÔNG chuyên nghiệp
Đã từng làm tester 1 khoảng thời gian, nên có một số review như sau: - phỏng vấn đầu vào hỏi không đúng chuyên môn
Công ty sếp hơi dí việc, anh PM hướng dẫn tận tình