Các phòng ban đang tuyển dụng tại EUROHA

Kỹ thuật
Tài chính - Kế toán
Marketing/ Truyền thông
Quản lý sản phẩm & dự án
Lao động có tay nghề và sản xuất
Vận tải
Hành chính
Ngân hàng
Xây dựng

Việc làm EUROHA

Cập nhật 09/12/2024 16:33
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN EUROHA
Quản Lý Chất Lượng/Quality Control Manager
EUROHA 5.0★
1 đánh giá 30 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: N/A
Ngày đăng tuyển: 05/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ba Đình - Hà Nội

Mô tả công việc

The Quality Control Manager is responsible for establishing and maintaining quality standards for hotel operations, conducting audits and inspections, managing guest feedback, and leading continuous improvement initiatives to ensure service excellence. This role collaborates closely with department heads, Learning & Development, and senior management to enhance guest satisfaction and operational efficiency.

Quyền lợi được hưởng

  • Professional working environment.
  • Attractive remuneration and insurance package.
  • Meals and laundry are provided by the hotel.
  • Opportunity to join international training and development programs.
  • Special food and beverage discount.
  • Hotel discounts worldwide at PPHG hotel brands and Global Alliance hotels for employees and their family members.
  • Social Insurance contribution as per Vietnam Labor Law and 24/7 Accident Insurance.
  • Annual health check-ups, summer vacation, and many outing activities.

Yêu cầu công việc

Quality Control

• Establish and maintain quality standards for all hotel operations in collaboration with the Management Team.

• Develop and implement procedures, guidelines, and checklists to ensure consistency in service delivery and processes.

• Regularly review and update quality control measures based on guest expectations and industry trends.

Audits and Inspections

• Plan and execute regular internal audits to assess adherence to quality standards and identify areas for improvement.

• Coordinate with department heads to schedule audits, inspections, and evaluations of hotel functions.

• Analyse audit findings and work with department managers to address deficiencies and implement corrective actions.

• Prepare and present regular reports to senior management, outlining quality performance, audit results, and improvement initiatives.

Guest Feedback Management

• Monitor and analyze guest feedback from surveys, online reviews, and direct communication.

• Identify trends in guest feedback and collaborate with relevant teams to implement improvements.

• Develop strategies to enhance guest satisfaction, loyalty, and engagement.

Continuous Improvement

• Lead initiatives to drive continuous improvement across hotel operations and services.

• Facilitate cross-functional teams to implement process improvements, cost-saving measures, and innovative solutions.

• Regularly analyse performance metrics to track progress and the impact of improvement efforts.

• Work closely with the Learning & Development (L&D) to identify staff training needs in quality standards and customer service.

Local Audit and Regulatory Compliance

• Strictly adhere to Vietnamese government requirements, including annual audits, quality checks, certifications, and 5-star hotel qualifications.

• Ensure that all brand standards align with local regulatory compliance, coordinating with departments to meet necessary criteria.

• Manage and oversee the acquisition and renewal of all certifications related to quality, safety, and compliance.

• Follow up with departments to ensure successful completion of local audits and adherence to government regulations.

• Document and report compliance status, addressing any gaps in certification or quality standards as required by local authorities.

Yêu cầu hồ sơ

• A bachelor's degree in Hotel Management, Business Administration, or a related discipline is required.

• Minimum of 3 years experience in quality control, hotel management, or a similar role within the hospitality industry.

• Demonstrates strong analytical and problem-solving abilities, with experience in guest feedback analysis and driving continuous improvement.

• Exceptional communication and leadership skills.

• Familiarity with hotel insurance policies and risk management is an advantage.

• Proficiency in English is essential; knowledge of a third language is a plus.


Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Đường B1, Khu B, Khu công nghiệp Phố Nối A - Xã Trưng Trắc - Huyện Văn Lâm - Hưng Yên.

Công ty Cổ Phần EuroHa là nhà máy sản xuất các sản phẩm nhôm xây dựng cao cấp hướng đến mô hình nhà máy sản xuất bền vững và hiện đại, tương đồng như các nước phát triển trên thế giới. Tọa lạc trên khu đất với tổng diện tích 30.000 m2, bao gồm các hạng mục nhà xưởng với diện tích sử dụng 21.000m2.Nhà máy nhôm Euroha được thiết kế quy hoạch và đầu tư đồng bộ bài bảncoi trọng yếu tố về môi trường làm việc và mỹ quan, hệ thống cây xanh trong khuôn viên được thiết kế hợp lý và chăm sóc một cách kỹ lưỡng tạo nên hình ảnh một nhà máy công nghiệp – công viên xanh, thân thiện với môi trường Với mục tiêu mang lại những sản phẩm “Nhôm Châu Âu xây nhà Việt”, EUROHA luôn là nhà sản xuất tiên phong trong việc đầu tư vào các dây chuyền, công nghệ sản xuất hiện đại trên thế giới từ những nhà cung cấp thiết bị hàng đầu trong lĩnh vực sản xuất nhôm của các nước như CHLB Đức, Thuỵ sỹ, Đài Loan, vv…Hiện nay, EUROHA là một nhà máy có tỷ lệ tự động hóa đứng đầu cả nước trong ngành sản xuất nhôm thanh với các hệ thống sản xuất than thiện với môi trường, đảm bảo an toàn trong sản xuất và tiết kiệm nhiên liệu. 


Review EUROHA

5.0
1 review

08/12/2023
Công nhân tại Hưng Yên

Công ty rất sạch sẽ và khang trang, công việc ổn định. Môi trường chất lượng tốt và an toàn khi làm việc ở đây. (gg)

Những nghề phổ biến tại EUROHA

Bạn làm việc tại EUROHA? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo EUROHA

EUROHA

Click để đánh giá