Mô tả công việc
- Market understanding and market access planning
- Implement sales & marketing activities
- Customer engagement, building and maintaining KOLs
- Ensure operational goals and financial targets are being met regularly
- Manage forecast sale out process
- Defining Customer Segmentation, market mapping and product alignment to market segments
- Focus on clinical uses, education and improving customer workflows
- Develop, maintain and deliver applications-focused training on the equipment and accessories
- Apply product and clinical knowledge to troubleshoot and resolve customer issues where needed
- Expert knowledge of product's features, benefits, product application, diagnostics and treatment procedure through training programs
- Knowledge and understanding of competitive products
- Product and solution presentation for customers
- Product training for customers
- To be involved in planning and execution of marketing and promotional activities such as exhibitions, workshops, seminars etc
- Reporting on market intelligence data with market size, market share of SUR equipment
- To be fully responsible for the preparation of bids for major tenders/projects in your territory
Yêu cầu công việc
Bachelor's Degree in business administration, Biomedical, Marketing, Pharma or related fields
Experience
- 1-3 years' experience in sales and application, preferably in medical device industry
- Knowledge of the medical ophthalmology industry is priority
- Analytical skills are necessary to evaluate market trends, customer feedback, and other data to make informed decisions about product development and marketing
Knowledge / Skills / Other characteristics
- Good communication skills
- Good team player
- Sense of accountability and strong work ethic
- Strong customer focus and excellent presentation skills
- Good command of spoken and written English
Quyền lợi được hưởng
- Company trip once a year + Joining party
- Salary and position is reviewed 1 time a year
- Bonus by individual ability and company's performance.
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
- Dynamic and sociable working environment.
Công ty cổ phần Future Light Việt Nam, tên viết tắt là FUTURE LIGHT JSC Được thành lập vào ngày 18 tháng 4 năm 2012 bởi đội ngũ các chàng trai trẻ. Có hoài bão, có ước mơ, có mong muốn sẽ xây dựng một công ty tầm cỡ, không chỉ hoạt động ở Việt Nam mà còn vươn ra toàn cầu.
Trải qua quá trình phát triển từ một cơ sở nhỏ đến này Future Light đã có chi nhánh ở ba miền tổ quốc. Có hàng trăm các Đại lý bán hàng trên toàn quốc. Future Light trở thành đối tác lớn, uy tín của các hang đèn Lớn trong và ngoài nước. Các sản phẩm Future Light phân phối đã đến hàng vạn hộ gia đình, đến hàng ngàn các công trình lớn nhỏ.
Một tư tưởng xuyên suốt được xây dựng như một giá trị cốt lõi của Future Light đó là tận tụy với khách hàng. Điều đó được thể hiện qua chính sách bán hàng, bảo hành, chăm sóc khách hàng của Future Light.
“ Uy tín là cốt lõi của sự trường tồn “ là tư tưởng chỉ đạo, là kim chỉ nam cho mọi hoạt động của mọi nhân viên làm việc tại Future Light Việt Nam.