Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Customer & Partnership Development
1.1 Customer development
- Customer acquisition: Develop strategies to attract new customers through targeted outreach, promotions, and marketing efforts.
- Customer retention & loyalty programs: Design and manage loyalty initiatives to enhance customer retention and repeat purchases.
- Boost category penetration: By promoting underutilized product lines, driving larger and more diverse purchases.
- Data-driven insights: Analyze customer data and trends to identify opportunities for personalization and upselling.
1.2 Partnership development
- Identify strategic partnerships: Research and identify potential partners (brands, platforms, hospital or others retailers…) that can help recruit new customers.
- Customer-focused collaborations: Develop and execute partnership initiatives that are primarily focused on customer acquisition, including referral programs, co-branded marketing campaigns, and incentive-driven collaborations
- Negotiate & manage agreements: Lead partnership negotiations and manage ongoing relationships with partners to ensure mutual value and growth.
2. Collaboration & Leadership
- Cross-functional collaboration: Work closely with related teams to ensure cohesive customer and partnership strategies.
- Team leadership: Mentor junior team members and provide guidance on best practices for customer engagement and partnership management.
- Performance tracking: Monitor KPIs related to customer satisfaction, partnership performance, and adjust strategies as needed.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor degree in Marketing, Business administration, Economics or related field is preferred.
- A minimum of 2 years of managerial experience (line manager) in business development, customer relationship management, or partnership development.
- Strong analytical skills coupled with project management and planning skills.
- Deep understanding of retail market dynamics, trends, and consumer behavior.
- Strong negotiation and relationship-building skills, with experience managing partnerships.
- Dynamic working and pro-activeness at work and multi-tasking skills.
Benefit
- Annual bonus: 2 - 3 months under minimum KPI requirement
- Fast promotion opportunities based on personal ability
- Work in a dynamic, open, creative environment
- Regular training, company team building, birthday bonus
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: 27 - 34
- Thời gian làm việc: Working time: 8:30 - 17:30 Monday - Friday
- Lương: Cạnh tranh
Galaxy Play là Công ty nội dung giải trí online số 1 Việt Nam. Galaxy Play tiên phong trong 2 lĩnh vực Phát hành phim có bản quyền trên các nền tảng internet thông qua công nghệ streaming tiên tiến (VOD streaming platforms) và sản xuất và đầu tư phim điện ảnh và phim bộ độc quyền (Galaxy Play production house).
Galaxy Play trực thuộc Galaxy Media & Entertainment (Galaxy ME), Tập đoàn truyền thông và giải trí số 1 Việt Nam, hoạt động trong các lĩnh vực gồm: Sản xuất phim điện ảnh và phim bộ độc quyền, Phát hành phim, Kinh doanh rạp chiếu phim, Xuất bản tạp chí & tin tức kinh doanh online, Nền tảng xem phim online và Nền tảng học thêm online.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Galaxy Play là Công ty nội dung giải trí online số 1 Việt Nam, được thành lập năm 2014.
Mission
- Công ty không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.