- Floor checking: Supervise hygiene, technical, activities issues at the floor on operation time
- Control product quality, prices, TAG, visual merchandise of the brands in charge; Managing the demand-supply of the products
- Collaborate with Customer Service team to train and supervise brand staff to follow Lotte Mall regulation
- Collaborate with Customer Service team and related departments to solve customer complaint and any other arising problems quickly and effectively
2. Sales & Marketing Event
- Discuss on time with tenants to co-operate and support them with marketing program, promotion events, staff and merchandise management to ensure professional brand and enhance revenue
- Participate in creating and organizing marketing events with Sales Planning & Marketing team to grow up sales and attract new customers
- Invite and support brands to propose promotions to match with seasons, Lotte events (Gala Night, Lotte Private Sale, Anniversary), promotion program via Lotte channels (Facebook, Website, LCD, etc.)
- Implement sales confirmation, deduction, manual list, modify sales error by sequences on time
- Supervise sales performance and prepare sales plan with low sale brands
3. Tenants Support
- Maintain and build up relationship with current tenants and potential tenants as well to evaluate busines status, plan and strategies of them
- Build and report for approval of T&C policy for each tenant; Draft and negotiate to finalize content, and get signature of Tenancy Agreement, Offer to Lease (OTL)
- Proceed extension or termination of Tenancy Agreement with tenants- Bachelor degree in Business Administration/Marketing
- From 1 year-experience in the relevant position in Retail, Shopping Mall field
- Good verbal and written communication in English and Vietnamese
- Hard-working, have good team-work and communication skills
- Can work under high pressure and self-motivation
- Must be available to work in shift, 5 days/weeks (Shift 1: 8:30 - 5:30; Shift 2: 14:00 - 22:00)- Competitive salary package, open for negotiation: Salary, allowance, 13th month bonus salary, gift, annual salary review
- Training & development: Personal development course, professional training course, solf skill training course...
- 15 paid-leave annually; Social, Health, Unemployment insurance
- Health care scheme: PVI Health insurance; Annual health check
- Caring & Sharing: Birthday, Wedding, Child birth, Funeral, Full Moon, Women Day, Lunar New Year, Children Day...
- Lunch/Dinner at canteen; Free motorbike parking; Perdiem for Business Trip; Team building Activities
Công ty Cổ Phần Giải Trí Mười Chín là Công ty điều hành với hơn 10 năm hoạt động trong lĩnh vực F&B , thương mại dịch vụ, có hệ thống Công ty Phượng Hoàng Group và Công Ty Phượng Hoàng Concept (PHC) chuyên cung cấp dịch vụ thiết kế nội thất, thi công, sản xuất.
Nắm bắt được xu hướng phát triển đầy tiềm năng của thị trường F&B Việt Nam cũng như nhu cầu lớn về tư vấn phát triển thương hiệu từ các mô hình kinh doanh lớn nhỏ, Công ty Cổ Phần Giải Trí Mười Chín ra đời với mục tiêu trở thành đơn vị hàng đầu trong lĩnh vực ẩm thực, giải trí, bên cạnh đó Công ty Phượng Hoàng Group và Công Ty Phượng Hoàng Concept (PHC) thiết kế concept mới lạ FNB và cung ứng các dịch vụ sản phẩm thương mại tiện ích cho các chủ đầu tư FNB nghành bất động sản.
Chính sách bảo hiểm
- Đầy đủ các chế độ BHXH, BHYT, BHTN theo qui định của nhà nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa công ty
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 29/01/2015
Mission
Giá trị cốt lõi (Values):
- Chuyên nghiệp, tận tâm trong phong cách phục vụ.
- Đóng góp cho sự phát triển cộng đồng.
- Liên tục đổi mới và chuyển mình với dòng chảy xu hướng của xã hội.
- Tôn trọng giá trị lâu dài bền vững
Tầm nhìn (Visions):
- Trở thành tổ chức cố vấn đầu tư kinh doanh F&B chuyên nghiệp và đơn vị cung cấp dịch vụ thiết kế – thi công – thương mại đáng tin cậy.