![CÔNG TY CỔ PHẦN GIẢI TRÍ MƯỜI CHÍN CÔNG TY CỔ PHẦN GIẢI TRÍ MƯỜI CHÍN](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/27/tai-xuong-13-1698249226.png)
Mô tả công việc
- Greets guests and processes hotel registration.
- Develop good open communication and rapport with all guests. Recognize return guests and ensure all guests expectations are met and exceeded at all times.
- Ensure all guest account details are correct and accurate.
- Keeps current on hotel accommodations, services and area attractions.
- Responds to customer inquiries for information.
- Arranges for services requested by the guest by working with other departments as appropriate.
- Stays current with developments in the hotel by reviewing and updating the communication log.
- Offers guests updates to rooms and promotes hotel amenities, food and beverage outlets and services.
- Makes reservations in accordance with hotel’s yield management practices.
- Processes customer credit at check-in in accordance with hotel policy.
- Identifies and records special billing instruction and notifies Accounting.
- Follows hotel policy on cash banks – at all times adheres to credit limits and procedures as set down by the Financial Controller.
- Obtains appropriate approvals and signatures.
- Liaising with housekeeping to ensure information is passed on for room requests and special requests.
- Balances daily cash, transaction postings and credit card remittance at the end of each shift ensuring all information is accurate and without discrepancy.
- Accepts responsibility for accurately maintaining cash float.
- Use the Brand technique for answering the telephone.
- Ensure work area is keep neat and tidy.
- Keeps abreast with the hotel’s daily banquets, functions and activities.
- Attends Front Office communication meetings to maintain solid teamwork and a sharing of goals.
- Maintains policies and procedures to ensure the lowest level of loss is maintained.
- Adheres to rate restriction periods.
- Attends any training programs as directed or requested.
- Accurately processes maintenance requests.
- Keeps Hotel Manager informed of all problems or unusual matters of significance.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and benefit package
- Learning and development within Radisson Hotels Group
- Internal Careers Advancement
- Company shuttle bus
- Uniform & duty meals
Yêu cầu công việc
- A minimum of 2 years of guest relation experience in international hotel brand.
- A degree or diploma in Hotel Management or equivalent
- Fluent in Vietnamese and English language. Additional language is an asset
- Good communication skills and customer service skills are required.
- Good operating knowledge of Opera system.
- Computer literate.
- A passion for delivering exceptional guest experiences.
- Well-presented, organized and calm personality.
- Flexibility to work all shifts including early mornings, evenings, nights and weekends any day of the week
Yêu cầu hồ sơ
![CÔNG TY CỔ PHẦN GIẢI TRÍ MƯỜI CHÍN CÔNG TY CỔ PHẦN GIẢI TRÍ MƯỜI CHÍN](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/27/tai-xuong-13-1698249226.png)
Công ty Cổ Phần Giải Trí Mười Chín là Công ty điều hành với hơn 10 năm hoạt động trong lĩnh vực F&B , thương mại dịch vụ, có hệ thống Công ty Phượng Hoàng Group và Công Ty Phượng Hoàng Concept (PHC) chuyên cung cấp dịch vụ thiết kế nội thất, thi công, sản xuất.
Nắm bắt được xu hướng phát triển đầy tiềm năng của thị trường F&B Việt Nam cũng như nhu cầu lớn về tư vấn phát triển thương hiệu từ các mô hình kinh doanh lớn nhỏ, Công ty Cổ Phần Giải Trí Mười Chín ra đời với mục tiêu trở thành đơn vị hàng đầu trong lĩnh vực ẩm thực, giải trí, bên cạnh đó Công ty Phượng Hoàng Group và Công Ty Phượng Hoàng Concept (PHC) thiết kế concept mới lạ FNB và cung ứng các dịch vụ sản phẩm thương mại tiện ích cho các chủ đầu tư FNB nghành bất động sản.
Chính sách bảo hiểm
- Đầy đủ các chế độ BHXH, BHYT, BHTN theo qui định của nhà nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa công ty
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 29/01/2015
Mission
Giá trị cốt lõi (Values):
- Chuyên nghiệp, tận tâm trong phong cách phục vụ.
- Đóng góp cho sự phát triển cộng đồng.
- Liên tục đổi mới và chuyển mình với dòng chảy xu hướng của xã hội.
- Tôn trọng giá trị lâu dài bền vững
Tầm nhìn (Visions):
- Trở thành tổ chức cố vấn đầu tư kinh doanh F&B chuyên nghiệp và đơn vị cung cấp dịch vụ thiết kế – thi công – thương mại đáng tin cậy.
Những nghề phổ biến tại CÔNG TY CỔ PHẦN GIẢI TRÍ MƯỜI CHÍN
Bạn làm việc tại CÔNG TY CỔ PHẦN GIẢI TRÍ MƯỜI CHÍN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo CÔNG TY CỔ PHẦN GIẢI TRÍ MƯỜI CHÍN](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/27/tai-xuong-13-1698249226.png)