![CÔNG TY CỔ PHẦN GIẢI TRÍ MƯỜI CHÍN CÔNG TY CỔ PHẦN GIẢI TRÍ MƯỜI CHÍN](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/27/tai-xuong-13-1698249226.png)
Chi tiết công việc
- Develop and implement short-term and long-term strategies and plans for CS & Pricing department to improve service quality.
- Manage overall customer service operation, service quality and management resources of customer relationship.
- Manage the performance of CS in charge of import and export goods and domestic CS in compliance with the Company's process and SOP with customers.
- Monitor the service quality through customer's reflection & engagement, rate of complaint/positive feedback, - employee problem-solving ability.
- In charge of getting prices from shipping lines and domestic suppliers.
- Dealing with vendors/ partners about international freight rates, negotiate for the lowest price.
- Follow team to keep updating the rates for Sales Department.
- Monitor and update shipping contract prices.
- Maintain and develop relationships with shipping lines, airlines, coloaders.
- Solve arising problems (apply for extension of closing time, cont shell, dump yard...).
- Support and coordinate with Sales/Cus/Doc Department to resolve related issues.
- Regularly update market information.
- Research the market and evaluate the advantages of shipping lines, airlines, international agents and purpose .
- Handle related situations.
- Propose to BOD about the working plan, development methods, product strategy building.
- Receive problems and requirements of customers provided by CS staff.
- Guide & offer solutions to support CS & Pricing staff to give feedback to customers/shipping lines/agents/suppliers.
- Work directly with shipping lines and customers/shipping lines/agents/suppliers.
- Control and improve service quality by bringing service evaluation criteria.
- Implement quarterly service evaluation to customers.
- Research and training plan for new products: study how to handle, general concepts of new products.
- Build training plan of Soft skills for team members.
- Learn the knowledge and process of handling goods in the USA for delivery.
- Support, participate in the recruitment process of CS & Pricing staff.
- Develop training programs, direct training to ensure the quality of CS & Pricing staff, evaluate employee performance periodically.
- Build and develop CS & Pricing process. Implement periodical evaluation of CS & Pricing processes and continuously improve innovation.
- Develope goals and KPIs for CS & Pricing Department.
- Supervise the activities of CS & Pricing staff, speed up the progress, quality and capacity of CS & Pricing staff's work.
- Propose to reward/ reprimand/ discipline CS & Pricingstaff base on case-by-case.
- Engage with team members and improve team collaboration .
- Communicate and support to solve issue with related departments.
- Report periodically as required by BOD.
- Other duties assigned by higher level.
- Graduated from universities majoring in international trade, economics, maritime or other related majors.
- Good knowledge of logistics or companies specializing in forwarder.
- Good knowledge of transportation laws and regulations.
- Good knowledge and experience of forwarding (sea freight, air freight), import-export, transportation, customs.
- 2 - 3 years of experience or more in the position of CS & Pricing manager in the forwarding or import-export industry;
- Priority is given to strong experience of US route both sea/air.
- Fluent in English (Chinese is a plus).
- Good MS Office.
- Good pricing skills with profit-oriented minded.
- Excellent Customer service skills with customer-oriented minded.
- Good communication and interpersonal skills.
- Innovative & creativity mindset to achieve better efficiency.
- Strong problem-solving skills.
- Good analyse and synthesis skills.
- Good negotiation and persuasion skills.
- Ability to work independently and under high pressure.
![CÔNG TY CỔ PHẦN GIẢI TRÍ MƯỜI CHÍN CÔNG TY CỔ PHẦN GIẢI TRÍ MƯỜI CHÍN](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/27/tai-xuong-13-1698249226.png)
Công ty Cổ Phần Giải Trí Mười Chín là Công ty điều hành với hơn 10 năm hoạt động trong lĩnh vực F&B , thương mại dịch vụ, có hệ thống Công ty Phượng Hoàng Group và Công Ty Phượng Hoàng Concept (PHC) chuyên cung cấp dịch vụ thiết kế nội thất, thi công, sản xuất.
Nắm bắt được xu hướng phát triển đầy tiềm năng của thị trường F&B Việt Nam cũng như nhu cầu lớn về tư vấn phát triển thương hiệu từ các mô hình kinh doanh lớn nhỏ, Công ty Cổ Phần Giải Trí Mười Chín ra đời với mục tiêu trở thành đơn vị hàng đầu trong lĩnh vực ẩm thực, giải trí, bên cạnh đó Công ty Phượng Hoàng Group và Công Ty Phượng Hoàng Concept (PHC) thiết kế concept mới lạ FNB và cung ứng các dịch vụ sản phẩm thương mại tiện ích cho các chủ đầu tư FNB nghành bất động sản.
Chính sách bảo hiểm
- Đầy đủ các chế độ BHXH, BHYT, BHTN theo qui định của nhà nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa công ty
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 29/01/2015
Mission
Giá trị cốt lõi (Values):
- Chuyên nghiệp, tận tâm trong phong cách phục vụ.
- Đóng góp cho sự phát triển cộng đồng.
- Liên tục đổi mới và chuyển mình với dòng chảy xu hướng của xã hội.
- Tôn trọng giá trị lâu dài bền vững
Tầm nhìn (Visions):
- Trở thành tổ chức cố vấn đầu tư kinh doanh F&B chuyên nghiệp và đơn vị cung cấp dịch vụ thiết kế – thi công – thương mại đáng tin cậy.
Những nghề phổ biến tại CÔNG TY CỔ PHẦN GIẢI TRÍ MƯỜI CHÍN
Bạn làm việc tại CÔNG TY CỔ PHẦN GIẢI TRÍ MƯỜI CHÍN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo CÔNG TY CỔ PHẦN GIẢI TRÍ MƯỜI CHÍN](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/27/tai-xuong-13-1698249226.png)