Việc làm WIN WIN log

Cập nhật 17/10/2024 10:12
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Giao Nhận WIN WIN
On-Trade/ Horeca Sales Manager
WIN WIN log
8 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 40 - 45 triệu
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 26/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 7 - 15 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

About the role:

Use the available resources effectively from Sales system operation, operating budget to human resource, commercial advantage, distribution system, etc… to complete the sales plan, profit, and market share and organization development.

1. Be responsible deliver the sales activities which achieve the target sales by monthly, quarterly, and yearly:

· Coordinate with brands to build sales programs to boost sales.

· Deploy company programs and brand plan to the sales team to ensure efficiency and execution.

· Market research and analysis to plan and implement for the entire region to increase sales and market coverage.

· Build up and develop good relationship with customers and new potential territories.

· Implement new regional customer outreach processes to gain more customers and sales.

· Directly visit customers with the sales team to increase efficiency and support employees to achieve their goals.

· Develop a business plan with customers to increase demand and revenue.

2. Monitor the activities of the sales team using tools to provide feedback/ recognition and reward:

· Build tools and train the sales team.

· Develop a business plan with customers to increase demand and revenue.

· Monitoring the business situation of employees every month, week, day for timely support.

· Support product knowledge, scientific working methods and promote the work spirit of the sales team.

3. Sales plan:

· Set up a sales goal plan for the entire employee.

· Market oriented, product and customer expansion.

4. Customer management & development

· Ensuring the successful implementation of major tasks in managing Distributors/Whole or Retail Customers (delivery, warehouse, inventory management, equipment, reporting systems ...)

· Regularly presence in the market for understanding and solving customer needs through the search for opportunity and give support proposals for business development.

· Search, propose new distributor recruitment, periodically evaluate Distributors/Whole or Retail Customers capacity, propose termination of contract with Distributor following regulation & procedure of the company.

· Perform other tasks for the development and sales in the area as the request of management.

5. Other tasks assigned by the Manager & BODs.

Yêu Cầu Công Việc

You have:

  • University Graduate, preferably in Business Administration, Economics and Foreign Trade
  • Have at least 3 - 5 years of working as same position in FMCG, F&B, Tobacco, or Wine & Beer industry.
  • Experienced in dealing with 5* Hotel (Strongly preferred).
  • Team skills & leadership skills
  • Making decision & problem-solving skills
  • Effective presentation skill
  • Negotiation skill

Competencies:

  • Planning & achieving: Set smart objectives and work towards achieving these goals.
  • Positive attitude & Self Belief: Should be a good listener, confident, builds good customer relation & have positive approach towards customers, subordinates and the company.
  • Problem Solving: analyze issues from different views and find solutions.
  • Analytical: Should be good in analyzing figures and data and taking decisions accordingly.
  • Good Motivator: should Motivate the Sales team to achieve company and personal goals.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Văn phòng Golden Phoenix Vietnam, Tầng 18 Tòa nhà Bitexco, Số 2 Hải Triều, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Phụ cấp khác:

    - Mobile phone
    - Petro/Parking
    - Entertainment (FOC/Drink)

  • Thời gian thử việc: 2 months
  • Độ tuổi: 30 - 45
  • Thời gian làm việc: 09:00 - 18:00
  • Đồng nghiệp: Dynamic, friendly
  • Phúc lợi:

    - Full benefit according to the law
    - High salary
    - Convenient and luxurious working environment
    - Monthly sales incentive

  • Ngày nghỉ: Sunday and Holidays
  • Lương: 40 Tr - 45 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 2 Đường D9, Khu dân cư Chánh Nghĩa, Phường Chánh Nghĩa, Thành phố Thủ Dầu Một, Tỉnh Bình Dương, Việt Nam

Công Ty Cổ Phần Giao Nhận WinWin được thành lập tại thành phố Thủ Dầu Một, tỉnh Bình Dương, gần Sài Gòn và thành phố Hồ Chí Minh nhất Việt Nam. Tỉnh Bình Dương là tỉnh có số vốn FDI nhiều nhất từ 43 quốc gia và vùng lãnh thổ tại 48 khu công nghiệp.

Win Win Logistics JSC thuộc WinWin Holdings. Với những yêu cầu của khách hàng là công ty thành viên WinWin Audit và WinWin Bookkeeping, Chủ tịch HĐQT chúng tôi đã quyết định thành lập Win Win Logistics JSC vào năm 2017 để đáp ứng nhu cầu của gần 500 khách hàng tại Bình Dương, Hồ Chí Minh và Hà Nội tại Việt Nam .

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của nhà nước.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Được nghỉ mát hàng năm,

Lịch sử thành lập

  • WinWin Log được thành lập năm 2017, hoạt động trong lĩnh vực khai thuê thủ tục Hải quan, vận tải nội địa, vận tải quốc tế bằng đường tàu biển và đường hàng không, dịch vụ kho bãi. Công ty có trụ sở chính đặt tại Bình Dương, một thủ phủ công nghiệp của Miền Nam Việt Nam.

Mission

Tầm nhìn: Top 10 doanh nghiệp Logistics lớn nhất Việt Nam
Sứ mệnh: Nâng cao năng lực cạnh tranh cho doanh nghiệp bằng giải pháp Logistics tổng thể và linh hoạt

Những nghề phổ biến tại WIN WIN log

Bạn làm việc tại WIN WIN log? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo WIN WIN log

WIN WIN log

Click để đánh giá