Mô tả công việc
Admission and Marketing:
· Propose targets, plans and organizing enrollment according to the College development plan and goals.
· Prepare the Business plan of the College (annual enrollment plan).
· Report business results as required by Imperial and international agencies.
· Perform tasks as assigned by Board of Directors and Board of Trustees.
· Build strategies, marketing strategies for products, communication programs, company-oriented promotion.
· Coordinate with relevant departments to ensure the work progress and results.
· Be responsible for the content and form of information; Management of facilities system for communication.
· Plan, coordinate with Content Marketing to develop Online Marketing channels to ensure the KPI results.
· Deploying advertising campaigns and branding through Digital Marketing tools (SEO / SEM, Online Advertising, Email Marketing, Mobile Marketing, Social-Media, SMS Marketing, Affiliate Marketing ...), including test deployments and evaluate the results.
· Know the specifications of each digital channel to optimize content, images and advertising quality.
· Organize internal newsletters, school publications; Records school activities and manages school media.
· Plan, implement and monitor advertising products and services of the school on online channels: Google, Facebook, Zalo, Linked In, ...
· Management of the school's brand identity system.
Agents and Partnerships:
· Identify opportunities for business and revenue growth.
· Establish and maintain relationships with agents/partners.
· Monitor market trends and competitor activities to adjust partnership strategies.
· Manage agents/partners accounts and act as the key point of contact from the College.
· Identify agents/partners demands and develop strategies to meet them.
· Find key personnel in agents/partners companies to establish profitable relationships.
· Approach potential customers to cultivate fruitful relationships. Support high-quality sales, supply and customer service operations.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary package
- Opportunity to lead a diverse range of business units
- Collaborative and dynamic work environment
- Professional development opportunities
Yêu cầu công việc
- Strong leadership skills to effectively manage teams to achieve a high level of performance and exceed targets.
- Experienced in strategy setting, managing budgets, evaluating revenue proposals, and driving performance targets.
- Excellent internal and external communication skills, both written and verbal.
- Excellent cooperation abilities in different College departments, and a strong business acumen with uncompromising service standards.
- Excellent customer management experience.
- Bachelor’s degree in hospitality major; Master degree will be preferred.
- At least 3 years working in international 4-5* Hotels.
- Working experiences in educational sector, especially Marketing and Recruitment.
- Foreign language: influent English with IELTS 6.5 and above or equivalence.
Yêu cầu hồ sơ
Công Ty Cổ Phần Giao Nhận WinWin được thành lập tại thành phố Thủ Dầu Một, tỉnh Bình Dương, gần Sài Gòn và thành phố Hồ Chí Minh nhất Việt Nam. Tỉnh Bình Dương là tỉnh có số vốn FDI nhiều nhất từ 43 quốc gia và vùng lãnh thổ tại 48 khu công nghiệp.
Win Win Logistics JSC thuộc WinWin Holdings. Với những yêu cầu của khách hàng là công ty thành viên WinWin Audit và WinWin Bookkeeping, Chủ tịch HĐQT chúng tôi đã quyết định thành lập Win Win Logistics JSC vào năm 2017 để đáp ứng nhu cầu của gần 500 khách hàng tại Bình Dương, Hồ Chí Minh và Hà Nội tại Việt Nam .
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của nhà nước.
Các hoạt động ngoại khóa
- Được nghỉ mát hàng năm,
Lịch sử thành lập
- WinWin Log được thành lập năm 2017, hoạt động trong lĩnh vực khai thuê thủ tục Hải quan, vận tải nội địa, vận tải quốc tế bằng đường tàu biển và đường hàng không, dịch vụ kho bãi. Công ty có trụ sở chính đặt tại Bình Dương, một thủ phủ công nghiệp của Miền Nam Việt Nam.
Mission