Mô tả công việc
Quyền lợi được hưởng
- Professional working environment.
- Attractive remuneration and insurance package.
- Meals and laundry are provided by the hotel.
- Opportunity to join international training and development programs.
- Special food and beverage discount.
- Hotel discounts worldwide at PPHG hotel brands and Global Alliance hotels for employees and their family members.
- Social Insurance contribution as per Vietnam Labor Law and 24/7 Accident Insurance.
- Annual health check-ups, summer vacation, and many outing activities.
Yêu cầu công việc
• Support in drive online revenue growth by implementing effective ecommerce strategies that capture new customer segments and expand market reach.
• Optimize the entire ecommerce journey, from initial lead generation to booking and post-purchase engagement, to enhance conversion and retention rates.
• Maintain and oversee ecommerce platforms, ensuring accuracy in product listings and pricing.
• Act as a key support for the Director of Revenue, ensuring booking quality, accuracy, and optimal data input into the PMS.
• Regularly monitor and analyze key performance metrics to track progress, identify trends, and make data-driven recommendations for boosting sales and customer engagement.
• Assist in conducting research to assess market trends, competitor pricing, and availability, informing future pricing strategies and contract renewals.
• Support and implement strategic initiatives to maximize occupancy and revenue.
• Ensure adherence to defined ecommerce strategies, including brand consistency, hotel ranking on OTAs, and accurate representation of our offerings.
• Collaborate with the Marcom and Sales teams to deliver targeted marketing campaigns to guests, maximizing reach and conversion rates through ecommerce channels.
• Prepare and present reports on ecommerce performance, documenting key insights and progress toward revenue goals.
Yêu cầu hồ sơ
• Bachelor's Degree in Accounting, Finance, or a related field.
• Skilled in using SAP Finance system for accounts payable functions and financial operations.
• Able to communicate in English, both verbally and in written documents.
• Minimum of 1-3 years of experience in accounts payable or financial roles, preferably in the hospitality industry.
• Strong attention to detail and ability to meet strict deadlines.
• Excellent communication and leadership skills, with the ability to supervise and train staff.
• Integrity and discretion in handling confidential financial, staff, and client data.
HBLAB (Hedspi Brothers Lab) được thành lập vào tháng 5/2015 bởi 5 thành viên xuất thân từ khoa Hedspi của trường ĐH Bách Khoa HN. Trải qua 5 năm, từ số lượng thành viên khiêm tốn lúc đầu, đến nay HBLAB đã đạt tới gần 200 nhân viên HBLAB là 1 trong số ít những công ty Việt Nam theo đuổi triết lí Omotenashi của Nhật Bản – luôn tận tâm, tinh tế, coi trọng khách hàng còn hơn cả “Thượng đế”. Giờ đây chúng tôi đang nỗ lực để Omotenashi không chỉ còn là mục tiêu hướng đến trong công việc, mà còn là cách toàn bộ thành viên ứng xử hàng ngày với nhau và mọi người.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
- “Không ngừng học tập và phát triển” – đó là cách mà HBLAB đã từng bước lớn mạnh trong 8 năm qua. Chúng tôi tự hào mang lại môi trường mở, chào đón tất cả những ý tưởng táo bạo, những quyết tâm muốn phát triển và chinh phục thị trường Nhật Bản cũng như Quốc tế. Bạn sẽ tham gia với chúng tôi chứ?
- Với tinh thần Omotenashi và Kodawari, HBLAB cung cấp tới khách hàng những dịch vụ theo tiêu chuẩn Nhật Bản, định hướng xây dựng doanh nghiệp luôn hết mình cống hiến cho sự phát triển của hai nước Việt – Nhật.
- Trở thành một tổ chức với 1000 người vào năm 2024, cung cấp giải pháp chuyển đổi số có chất lượng cho khách hàng.
- Mang lại hạnh phúc cho toàn thể nhân viên, đem đến dịch vụ tốt nhất cho khách hàng, nâng tầm chất lượng dịch vụ CNTT tại Việt Nam.
Review HBLAB Việt Nam
Sếp có tâm, tầm, biết lắng nghe đề xuất. Công ty chịu khó cải tiến và lắng nghe nhân viên. Văn phòng mới đẹp. Key cứng đều ra đi vì trả lương quá thấp. Những người còn ở lại thì mang tiếng là nhiều năm kinh nghiệm nhưng tư duy chỉ là thợ code.
Năm vừa rôi công ty làm ăn tốt, thưởng gần 3 tháng lương. Môi trường toàn người trẻ, nhân viên hòa đồng. Văn phòng khá đẹp. Lương same same các nơi, có tháng 13-14-15.
Văn hoá thân thiện, nhiều chương trình cho nhân viên. Chịu khó lắng nghe ý kiến của nhân viên. Môi trường có thể nói là 9/10. Quy trình khá đầy đủ. Môi trường công ty thân thiện, thoải mái, chế độ ổn áp.