Việc làm HTC Viễn Thông Quốc Tế

Cập nhật 22/08/2024 17:55
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần HTC Viễn Thông Quốc Tế
Marketing & Communications Manager (Ha Noi based)
HTC Viễn Thông Quốc Tế
20 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 29/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 22/09/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

Marketing & Communication

• Maintain good working relationships with local and international media

• Maintain current media lists: local and international travel, leisure, lifestyle, entertainment, business and food editors

• Execute media placements for hotel through news releases and personal contacts

• Develop business and leisure travel promotions; release to press and/or target audience

• Explore valuable media trades where appropriate

• Serve as hotel spokesperson, when appointed by General Manager, to make all official statements for hotel to media, especially during crisis situations

• Maintain photo/electronic library of hotel Executive Committee and all other aspects of hotel

• Maintain and update hotel’s website

• Submit stories/photos to media regularly. Monitor news coverage and circulate internally

• Maintain updated hotel press kit to include news releases, Executive Committee biographies & photos

• Establish PR & Communications programs that will benefit and support sales and F&B strategies and initiatives

• Assist Director of Sales and Marketing in developing and producing sales support materials for hotel (newsletters, brochures, mailers, promotion materials, in-room information, guides, etc.)

• Assist Director of Food and Beverage in the development and production of signage, menus, and other F&B collateral materials

• Contribute to employee newsletter, announcements and other printed materials published by the Talent & Culture department

• Monitor all printed materials to ensure adherence to corporate identity standards

• Arrange photography of VIP guests and maintain archives

• Coordinate all special events and promotions with the aim to maximize publicity

• Evaluate request for hotel donations of services/financial participation from civil, social and charitable organizations; respond to requests, coordinate reservations and preparation of gift certificates; Serve as hotel’s representative on major civic or community programs

Team Management

• Interview, select and recruit team members

• Identify and develop team members with potential

• Conduct performance review with the team

• Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism

• Develop, conduct and maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business

Other Responsibilities

• Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management

• Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times

• Be aware of the hotel fire & life safety/emergency procedures

• Perform other reasonable duties assigned by the assigned by the Management

Quyền lợi được hưởng

· Monthly service charge

· Thưởng phí dịch vụ hằng tháng

· Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels

· Được hưởng ưu đãi khi sử dụng dịch vụ tại các khách sạn thuộc tập đoàn Accor

· Develop your talent through learning programs by Academy Accor

· Được tham gia các chương trình đào tạo tại học viện Accor để nâng cao chuyên môn

· Dynamic working environment

· Làm việc trong môi trường năng động

· Participate in activities: birthday party, year-end party, sports...

· Tham gia các hoạt động: sinh nhật, tiệc cuối năm, thể thao...

Yêu cầu công việc

Knowledge and Experience

• Bachelor’s Degree

• Minimum 6 years of experience in Marketing Communications/Public Relation or 2 years of experience in a similar capacity

• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language

• Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint

Competencies

• Excellent leadership, interpersonal and communication skills

• Detail-oriented and highly reliable in thorough execution and follow-through

• Ability to work well in stressful & high-pressure situations

• A team player & builder

• A motivator & self-starter

• Well-presented and professionally groomed at all times

Yêu cầu hồ sơ

CV with image

Khu vực
Báo cáo
Công Ty Cổ Phần HTC Viễn Thông Quốc Tế
HTC Viễn Thông Quốc Tế Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 6 – Lotus Building, số 2, Duy Tân, Phường Dịch Vọng Hậu

Công ty Cổ phần HTC Viễn thông Quốc tế (HTC – ITC) là một trong những nhà cung cấp dịch vụ viễn thông cố định, di động, internet, VOIP, điện thoại đường dài trong nước và quốc tế.

Với đội ngũ 350+ nhân sự ưu tú đang phục vụ 15.000+ Khách hàng trải dài trên khắp Việt Nam. Cùng hạ tầng và cơ sở vật chất được đầu tư bài bản theo tiêu chuẩn Quốc tế. Chúng tôi tự hào là Doanh nghiệp hàng đầu về dịch vụ Viên thông.

Trải qua gần 20 năm phát triển HTC-ITC luôn nằm trong Top những Doanh nghiệp dẫn đầu về dịch vụ viễn thông. Chúng tôi luôn phục vụ với phương châm:”Khách hàng là số một”. Vậy nên chúng tôi ứng dụng công nghệ mới nhất đồng thời cam kết đem đến chất lượng dịch vụ tốt nhất cho Khách hàng.

Với sứ mệnh tiên phong đưa dịch vụ tốt nhất đến với những Khách hàng trong và ngoài nước, HTC-ITC sẽ luôn cố gắng và lắng nghe để có thể đáp ứng được các nhu cầu của Khách hàng.

Những nghề phổ biến tại HTC Viễn Thông Quốc Tế

Bạn làm việc tại HTC Viễn Thông Quốc Tế? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo HTC Viễn Thông Quốc Tế

HTC Viễn Thông Quốc Tế

Click để đánh giá