We are looking for Technical Support Engineers to support the integrity of our expanding product line. This individual will leverage their experience, attention to detail, and creative problem-solving skills while working collaboratively with local and remote teams to provide software testing and support for Paradox’s ever-changing product. To succeed in this position, they must have the flexibility, high-give-a-damn, and communication skills needed to succeed in a fast-paced startup environment.
Role Responsibilities
- Triage help and support tickets, fully reproduce production issues, and communicate workarounds
- Perform manual testing of new features being iteratively developed
- Communicate effectively, balance immediate and long-term needs, and understand when to escalate critical issues to key stakeholders
- Review and analyze client-specific system requirements and scope of services
- Develop test cases from functional requirements to clearly convey the client/user intent
- At least 1 year of experience as a software tester or software developer
- Experience in technical support is a plus
- Solid understanding of API and Database.
- Strong written and verbal communication skills - Vietnamese and English, required
- Ability to understand priority based on scope, need, urgency, and relationship to business vision and goals
- Proficient at "translating" technical information to users with a variety of skill levels
- Ability to quickly learn new software applications and their components
- Strong computer, data analysis, organizational and problem-solving skills
- Experience in Jira preferred
- Having good logical thinking, ability to work independently, and teamwork
- Work side by side with a global team of passionate and purposeful people - Talent is our DNA and we pride ourselves on having the best!
- Develop amazing products to serve clients who are leading corporations around the world.
- Ability to make a big impact on a growing organization and drive your own career.
- Professional development opportunities.
- Benefits package including:
- Competitive performance-based salary, annual performance bonus, and 13th-month salary bonus;
- Annual salary review;
- Healthcare package with annual health check-ups and premium medical insurance;
- Free lunch;
- Petrol allowance;
- House allowance;
- In-house English class;
- Family Care package with medical insurance and child care allowance;
- Loyalty bonus plan;
- And heaps of internal events and team buildings to enjoy.
Công ty Cổ phần HTC Viễn thông Quốc tế (HTC – ITC) là một trong những nhà cung cấp dịch vụ viễn thông cố định, di động, internet, VOIP, điện thoại đường dài trong nước và quốc tế.
Với đội ngũ 350+ nhân sự ưu tú đang phục vụ 15.000+ Khách hàng trải dài trên khắp Việt Nam. Cùng hạ tầng và cơ sở vật chất được đầu tư bài bản theo tiêu chuẩn Quốc tế. Chúng tôi tự hào là Doanh nghiệp hàng đầu về dịch vụ Viên thông.
Trải qua gần 20 năm phát triển HTC-ITC luôn nằm trong Top những Doanh nghiệp dẫn đầu về dịch vụ viễn thông. Chúng tôi luôn phục vụ với phương châm:”Khách hàng là số một”. Vậy nên chúng tôi ứng dụng công nghệ mới nhất đồng thời cam kết đem đến chất lượng dịch vụ tốt nhất cho Khách hàng.
Với sứ mệnh tiên phong đưa dịch vụ tốt nhất đến với những Khách hàng trong và ngoài nước, HTC-ITC sẽ luôn cố gắng và lắng nghe để có thể đáp ứng được các nhu cầu của Khách hàng.