1. Strategic Brand Planning
• Prepare annual Marketing plans with global brand strategies and positioning
• Develop and execute marketing strategies to promote our brand, products, and services (including budget allocation, timelines, and expected outcomes);
• Brainstorming fresh MKT ideas with senior management
2. Budget Management
• Manage the A&P budget to within budget limits, as agreed with the brand principal and Marketing Director
• Analyze campaign performance and make data-driven decisions to optimize result
3. Project Implementation and Coordination
Proactive communicate with senior leaders about marketing programs, strategies, and budgets
• Oversee the development and execution of integrated marketing campaigns across all channels.
• Collaborate with the Sales, Trade Marketing and Supply Chain departments on forecasts, field sales needs, pricing and marketing initiative to ensure alignment across the organization and achieve business goals.
4. Report
• Monitoring and analysing the results of marketing campaigns in order to optimise them.
• Analyze customer insights, consumer trends, market analysis, and marketing best practices to build successful strategies
• Create, maintain, and conduct analytics reporting across multiple platforms and extract key insights for future campaign development and go-to-market strategies, complete with formal proposals and recommendations on tacticsYêu Cầu Công Việc
- A Bachelor degree or equivalent
- Major in Human Resources/ Organizational Development/ Education/ Business or have a passion for it.
Expertise Skills & Experience
- At least 05 year of working experience with similar position
- Strong abilities in written and spoken English
- Strong in leadership & negotiating
Soft skills
- Self-motivation
- Good communication skills
- Strong planning & team building
- Positive attitude, result oriented, resourceful, innovative, results-driven, business acumen.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Xe đưa đón
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
Công ty Cổ phần HTC Viễn thông Quốc tế (HTC – ITC) là một trong những nhà cung cấp dịch vụ viễn thông cố định, di động, internet, VOIP, điện thoại đường dài trong nước và quốc tế.
Với đội ngũ 350+ nhân sự ưu tú đang phục vụ 15.000+ Khách hàng trải dài trên khắp Việt Nam. Cùng hạ tầng và cơ sở vật chất được đầu tư bài bản theo tiêu chuẩn Quốc tế. Chúng tôi tự hào là Doanh nghiệp hàng đầu về dịch vụ Viên thông.
Trải qua gần 20 năm phát triển HTC-ITC luôn nằm trong Top những Doanh nghiệp dẫn đầu về dịch vụ viễn thông. Chúng tôi luôn phục vụ với phương châm:”Khách hàng là số một”. Vậy nên chúng tôi ứng dụng công nghệ mới nhất đồng thời cam kết đem đến chất lượng dịch vụ tốt nhất cho Khách hàng.
Với sứ mệnh tiên phong đưa dịch vụ tốt nhất đến với những Khách hàng trong và ngoài nước, HTC-ITC sẽ luôn cố gắng và lắng nghe để có thể đáp ứng được các nhu cầu của Khách hàng.