Mô tả công việc
- Business Performance: plan, manage, track and drive for business performance to meet KPIs.
- Branding: responsible for the whole marketing communication from ATL & BTL with Digital lead across brand touchpoints.
- Devise, develop with Marketing Manager and implement an appropriate brand communication strategy to execution to deliver a customer oriented and cost-effective route to acquire and expand customers base while keeping driving them deeper to loyalty stage.
- R&D: join with R&D team for Product Develop from concept to physical products to satisfy brand identity as well as customers‘ needs.
- Identify and bring forward new innovative creative ideas to test in the market; embrace marketing technology to better deliver content across marketing channels.
- Performance management: to understand the paid media strategy for marketing segmentation to develop digital content for paid channels; optimize and amplify across other channels.
- Works to understand consumer behavior and insights via market research (primary & secondary).
- People development: Take responsibility for the management and ongoing coaching of the brand communication team.
Yêu cầu công việc
- Degree: university or above in Marketing/ Economics.
Experience in managing 360 communication platforms with technical skills in communication strategic. - +3 years of experience in developing and implementing integrated marketing campaigns for a product, service, or experience.
- Experience in Retail (Fashion) or E-commerce is a plus.
- Data-driven management skills.
- Strong organization, communications, and people management skills.
Quyền lợi được hưởng
- Young, dynamic working environment with opportunities for self-development.
- Participate in all mandatory insurance policies according to State regulations.
- Enjoy benefits for birthdays, weddings, sickness and maternity.
- Periodic salary increase review according to company policy.
- 12 days of paid leave per year, participate in team building, holiday and New Year activities according to policy.
- 13th month salary bonus according to company policy and performance.
- Code to use services of companies in the system at preferential prices. - Participate in training courses on skills and professional expertise.
Công ty Cổ phần HTC Viễn thông Quốc tế (HTC – ITC) là một trong những nhà cung cấp dịch vụ viễn thông cố định, di động, internet, VOIP, điện thoại đường dài trong nước và quốc tế.
Với đội ngũ 350+ nhân sự ưu tú đang phục vụ 15.000+ Khách hàng trải dài trên khắp Việt Nam. Cùng hạ tầng và cơ sở vật chất được đầu tư bài bản theo tiêu chuẩn Quốc tế. Chúng tôi tự hào là Doanh nghiệp hàng đầu về dịch vụ Viên thông.
Trải qua gần 20 năm phát triển HTC-ITC luôn nằm trong Top những Doanh nghiệp dẫn đầu về dịch vụ viễn thông. Chúng tôi luôn phục vụ với phương châm:”Khách hàng là số một”. Vậy nên chúng tôi ứng dụng công nghệ mới nhất đồng thời cam kết đem đến chất lượng dịch vụ tốt nhất cho Khách hàng.
Với sứ mệnh tiên phong đưa dịch vụ tốt nhất đến với những Khách hàng trong và ngoài nước, HTC-ITC sẽ luôn cố gắng và lắng nghe để có thể đáp ứng được các nhu cầu của Khách hàng.