Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
OVERALL:
The PR & Digital Marketing Manager is responsible for developing and executing strategic public relations and digital marketing campaigns to enhance the brand’s presence and reputation. This role will work closely with internal teams and external partners to create cohesive and compelling brand messaging across all digital platforms and media outlets.
DIGITAL (70%)
- Formulate and execute integrated digital strategies including, but not limited to, websites, SEO/SEM, email, social media, direct marketing and display advertising tools, to propel online traffic, engagement, and conversions across all brands and Ecommerce channel
- Develop a clear content strategy relevant to each digital channel & targeted audience
- Supervise and optimize the digital performance execution across all digital channels for all brands to meet commercial KPIs and drive sales
- Explore innovative digital marketing opportunities, and develop new channels to effectively reach target audiences.
- Lead the development of a Customer Data Platform (CDP) and other Martech tools to elevate customer experiences and steer personalized marketing strategies.
- Monitor marketing spending on digital channels, as well as measure and report ROI of all digital marketing campaigns
PUBLIC RELATIONS (30%)
- Develop and implement PR strategies that align with the company’s brand objectives and target audience.
- Cultivate and maintain strong relationships with media outlets, influencers, and industry stakeholders.
- Draft and distribute press releases, media kits, and other PR materials.
- Manage media inquiries and arrange interviews, press conferences, and other PR events.
- Monitor and analyze media coverage, providing regular reports and insights on PR performance
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s Degree in Marketing/ Communication/ Digital/ E-commerce, Master’s degree is a plus.
- Minimum 5 years of experience in digital marketing and PR at management roles, preferably in the luxury or beauty industry. Prefer candidates with ecommerce background.
- Experience with PR tools, digital analytics platforms, and Customer Data Platforms (CDPs).
- Ability to work independently and as part of a team in a fast-paced environment
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần HTC Viễn thông Quốc tế (HTC – ITC) là một trong những nhà cung cấp dịch vụ viễn thông cố định, di động, internet, VOIP, điện thoại đường dài trong nước và quốc tế.
Với đội ngũ 350+ nhân sự ưu tú đang phục vụ 15.000+ Khách hàng trải dài trên khắp Việt Nam. Cùng hạ tầng và cơ sở vật chất được đầu tư bài bản theo tiêu chuẩn Quốc tế. Chúng tôi tự hào là Doanh nghiệp hàng đầu về dịch vụ Viên thông.
Trải qua gần 20 năm phát triển HTC-ITC luôn nằm trong Top những Doanh nghiệp dẫn đầu về dịch vụ viễn thông. Chúng tôi luôn phục vụ với phương châm:”Khách hàng là số một”. Vậy nên chúng tôi ứng dụng công nghệ mới nhất đồng thời cam kết đem đến chất lượng dịch vụ tốt nhất cho Khách hàng.
Với sứ mệnh tiên phong đưa dịch vụ tốt nhất đến với những Khách hàng trong và ngoài nước, HTC-ITC sẽ luôn cố gắng và lắng nghe để có thể đáp ứng được các nhu cầu của Khách hàng.