Các phòng ban đang tuyển dụng tại IN DINING

Tài chính - Kế toán
Quản lý sản phẩm & dự án
Kỹ thuật
Marketing/ Truyền thông

Việc làm IN DINING

Cập nhật 17/01/2025 10:25
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần IN DINING
Brand Manager (expat only)
IN DINING 2.3★
4 đánh giá 21 việc làm 1 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 09/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 08/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

  • Brand Consistency: Ensure content and campaigns reflect each brand segment’s identity, tailoring strategies to align with Easia Travel’s global standards. Maintain brand integrity and consistency across channels, ensuring the brand’s voice resonates in each market.

  • Contribute to the development of Easia Travel’s overall marketing strategy in collaboration with the Marketing Director.

  • Market Collaboration with Sales Team: Develop relationships with key stakeholders across the Sales Team to ensure content resonates with market needs and supports business development goals.

  • Brand Strategy: Develop digital-first content strategies for each brand to engage audiences across all markets. Develop brand strategies for each segment, creating tailored content that resonates with the target audience.

  • Trade Show and Event: Help prepare for trade shows and coordinate Marketing Manager to ensure the timely delivery of key destination and brand-related collaterals to reinforce Easia Travel’s presence in key markets.

  • Develop a Cross-Functional Content Calendar: Work with Marketing Manager s and content editor and oversee the content calendar to ensure timely, relevant content delivery that aligns with each brand’s goals and market needs.

  • Collaborating with other departments: Foster close relationships with stakeholders across the company to align campaign goals, content needs, and project timelines. Establish regular communications to gather feedback, discuss needs, and make adjustments when necessary.

  • Easia Partners Program: Oversee program growth with the Easia Partners Team to better serve our partners and bring them innovative marketing solutions.

Yêu Cầu Công Việc

- Language: Fluent English, proficiency in a second language such as French, German, Italian or Spanish is an advantage  

- Skills: 

  • Strong skills in brand management, content strategy, and cross-functional collaboration. 

  • Skills related to content creation are essential. Familiarity with PowerPoint, Canva, and Adobe Creative Suite is considered an advantage. 

  • Excellent communication and presentation abilities, with experience in stakeholder relationship building. 

  • Education: Bachelor’s degree in Marketing, Communications, or a related field. 

  • Experience: 5+ years in brand management or a communications role, preferably within the tourism or travel industry, with experience managing multiple brands. 

  • Experience managing a team and fostering a collaborative team environment. 

  • Experience in Southeast Asia tourism or a global marketing perspective is highly valued. 

  • Excellent communication skills and self-motivated 

  • Proactive, determined, rigorous and methodical 

  • High attention to detail 

  • Good critical & analytical thinking 

  • Good communicator with excellent presentation skills 

  • Must enjoy a structured working environment 

  • Experience with tools like HubSpot and Asana is advantageous.

  • Self-motivated to learn new concepts and participate in new projects

- Open to Expats and foreigners

Địa điểm làm việc

Hà Nội
33B Phạm Ngũ Lão, Hoàn Kiếm, Hà Nội

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Nguyễn Thị Minh Khai, Phường Đa Kao, Q.1, TP. HCM, Việt Nam

Với kinh nghiệm hơn 20 năm trong việc phát triển và quản lý vận hành các trung tâm hội nghị White Palace, trung tâm sự kiện GEM Center, nhà hàng Fine dining The Log, GEM Café và W Gourmet, IN Hospitality đã quyết định mở rộng thêm công ty thành viên là IN Dining để tập trung phát triển kinh doanh trong lĩnh vực ẩm thực và dịch vụ nhà hàng.

IN Dining sẽ tập trung phát triển mảng kinh doanh, quản lý và vận hành các thương hiệu cao cấp trong lĩnh vực ẩm thực Food & Beverage (F&B). Đến với chuỗi thương hiệu của IN Dining, khách hàng sẽ được khai phá vị giác bởi các loại món ăn do các đầu bếp hàng đầu dày công sáng tạo.

Ẩn chứa bên trong mỗi món ăn không chỉ là những nguyên liệu được lựa chọn khắt khe mà còn là những câu chuyện thú vị về văn hóa, con người và vùng đất khơi nguồn cảm hứng cho người sáng tạo nên chúng.


Review IN DINING

2.3
4 review

07/01/2025
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Giám đốc toàn mời nhân viên ăn bánh vẽ. Làm 1 năm hỏi đóng bhxh thì bảo chạy đủ kpi 6 tháng liên tục.

02/01/2025
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Quy định tác phong làm việc là "chuẩn hospitality", nói ngắn gọn là phải mặc đồng phục, cắt tóc gọn gàng, ko nhuộm tóc

04/01/2025
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Nhân viên đc hỗ trợ tiền cơm mỗi ngày, MKT trong công ty là vất nhất (RV)

Những nghề phổ biến tại IN DINING

Bạn làm việc tại IN DINING? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo IN DINING

IN DINING

Click để đánh giá