Việc làm INSMART

Cập nhật 29/12/2024 15:35
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ Phần Insmart
Expert, Insurance (40000653)
INSMART 1.3★
13 đánh giá 14 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 08/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 16/03/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 8 - 9 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

  • The job holder is responsible for providing the best financial protection and safety solutions to customers using insurance products and increasing the strong bond between customers and Techcombank

Key Accountabilities (1)
  • Consult and Sales

Customers: Protecting the most important things for Techcombank's customers:

  • Introduce and advise on the most suitable insurance products for each stage of the customer's life (protection of health, family, finance, personal property, etc.)
  • Give customers the best experience in terms of quality before and after sales service
  • Complete all necessary documents for the Customer's Insurance contract, assist the customer in medical examination, hand over the insurance document to the Customer, assist the customer in the claim procedure. submit a claim file in accordance with the regulations of TCB and the insurance partner
  • Handle and resolve customer's urgent/unexpected support requests quickly, promptly, and satisfactorily.
  • Looking for opportunities to introduce customers to other sales forces at Techcombank (Example: TCBond investment products)
  • Be the first contact for customers to contact when they arise support requests, questions and problems about insurance.
  • Store and update daily/weekly/monthly reports on sales results/customer referral results from Techcombank's sales force

Service: Building and ensuring service quality, customer relationship

  • Building strong and good relationships with customers, so that they always believe that "Techcombank is the best insurance product provider"
  • Be the first point of contact for customers when their insurance-related needs arise.
  • Ensuring the best service quality in every step of the customer's journey

Key Accountabilities (2)
  • Systems and processes
  • Strictly comply with Techcombank's policies on: information security, customer privacy, standards of behavior as a Techcomer.
  • Comply with agreements on service quality between TCB and insurance partners.
  • Comply with the process of selling and issuing insurance contracts in accordance with the standards of TCB and insurance partners

Key Accountabilities (3)
  • Human:
  • Continuously improve knowledge và soft skills to meet the increasingly complex and high requirements of service quality, ensuring every customer is satisfied with the service provided through self-study and attend training courses
  • Always have the spirit of self-learning in work and life
  • Always have an open attitude to share information with others in accordance with Techcombank's functions, duties and standards of conduct, ready to accept change
  • Ownership, responsibility in work, through clear orientation, towards outstanding results
  • Fully aware of organizational culture and perform tasks according to Techcombank's core values and behavioral standards, embodying Techcomer's DNA.
  • Actively participate in Techcombank's organizational culture building activities
  • Other related tasks as assigned by management.

Key Relationships - Direct Manager
Senior Manager, Priority Banking Center or Manager, Priority Business Management

Key Relationships - Direct Reports
None

Key Relationships - Internal Stakeholders
Priority Banking Center at the branch, Departments within the RBG Division and outside the relevant Division

Key Relationships - External Stakeholders
Customers, notary offices, Insurance companies, medical facilities, etc.

Success Profile - Qualification and Experiences
Qualifications

  • University graduate or higher (preferably majoring in Insurance, Banking, Economics)
  • English proficiency: TOEIC certificate or equivalent according to bank's requirement

Domain Expertise

  • At least 08 years of experience working in the field of customer consulting in retail banking or life insurance/or experience in Priority Customer Service/or experience in business development, advertisement
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 25, tòa nhà Trung tâm Thương mại và dịch vụ Ngọc Khánh, - Phường Ngọc Khánh - Quận Ba Đình - Hà Nội.

INSMART là một doanh nghiệp liên doanh được thành lập từ năm 2010 theo Bộ Luật Đầu Tư Nước Ngoài Việt Nam, giữa các cổ đông Malaysia và Việt Nam, chuyên cung cấp các dịch vụ liên quan tới bảo hiểm và chăm sóc sức khỏe. Các lĩnh vực chuyên môn của chúng tôi:

Dịch vụ quản lý và giải quyết bồi thường bảo hiểm sức khỏe (TPA)

Quản lý quyền lợi nhân viên (EBA)

Giải pháp quản lý Bảo hiểm

Quản lý sức khỏe & chăm sóc (HWA)

Đại lý bảo hiểm

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2010

Mission

  • Phương châm hoạt động:Luôn luôn giữ lại những giá trị tinh thần xưa cũ, những giá trị làm nên nền tảng bản sắc văn hóa cái đẹp của con người Việt, ngôi nhà Việt nhưng cũng không quên hòa nhập cùng hướng theo sự đổi mới, sang trọng, đẳng cấp và tinh tế trên thị trường Quốc tế. Mang đến một sự hòa quyện đầy tinh hoa hoàn hảo cả về phần chất lẫn phần thần cho sắc thái ngôi nhà Việt. Mang đến mọi sự tươi mới và tốt lành nhất cho 


Review INSMART

1.3
13 review

30/12/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Công ty ép nhân viên làm vô lý, không theo hợp đồng (RV)

27/11/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Bắt đi làm t7 nhưng không được nhận lương OT

04/01/2024
PHP Developer tại Hồ Chí Minh

Công ty chỗ làm đẹp nhưng phải kiêm nhiều vị trí (ID)

Những nghề phổ biến tại INSMART

Bạn làm việc tại INSMART? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo INSMART

INSMART

Click để đánh giá