We are looking for an enthusiastic and experienced brand strategist to join us. Our team is a well-blended mix of creative junkies, brand lovers, media performers, product developers, and number crunchers. Together, we hope to build the most unique and beloved tech brand in Vietnam.
You will be joining a team of fun, young-at-heart, dynamic and fast paced individuals who embrace growth. As a brand strategist, you will help drive our brand and brand extensions towards the next tipping point.
What you will do
- Brand Strategy
- Act as an in-house brand strategist to define our brand and product positioning;
- Build the core brand attributes that are associated with your defined positioning;
- Collaborate with our in-house creative team to develop the brand identity and narrations;
- Work closely with our business team to define the brand annual jobs to be done and marketing KPIs;
- Creative Project Initiation
- Be able to develop a concrete communication framework and turn business objectives into insightful and inspiring creative briefs. Select the right creative approaches and formats that tick;
- Develop go-to-market strategy and pivot/optimize on-the-go;
- User and Market Insights
- Stay on top of user, media landscape and market trends;
- Have a genuine empathy for our users and be able to harvest relevant insights and unmet needs that MoMo can leverage on.
- Strong branding or campaign planning. At least 3 years working in brand marketing, brand agencies, ad agencies, in-house creative team or other positions with equivalent experience;
- Experience in fintech, utility apps, e-commerce platforms, financial services (bank, insurance or credit) and lifestyle (travel or entertainment) is a plus;
- You are fast paced and flexible;
- You have a natural empathy towards people. You can read insights easily;
- You are result oriented and number driven;
- You can be both a team leader and player;
- You don’t settle for mediocre. You enjoy the thrill of doing something new and making it better;
- Fluent proficiency in written and spoken English.
Công Ty Cổ Phần Japana Việt Nam là sự mong muốn kết hợp giữa văn hóa và tinh thần Việt – Nhật, với quyết tâm mang đến cho người dùng Việt Nam những sản phẩm chất lượng đến từ các thương hiệu nổi tiếng của Nhật Bản.
Công Ty Cổ Phần Japana Việt Nam tự hào là trang thương mại điện tử đầu tiên và duy nhất tại Việt Nam chuyên cung cấp duy nhất sản phẩm Nhật Bản, được kiểm soát 100% chất lượng sản phẩm trước khi đến tay người tiêu dùng.
Công Ty Cổ Phần Japana Việt Nam ra đời mang một hoài bão khát khao tạo nên bước đột phá lớn trong lĩnh vực thương mại điện tử ở Việt Nam, hướng đến sứ mệnh cung cấp các sản phẩm chất lượng, an toàn vì sức khỏe người Việt.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành
Review Siêu thị Nhật Bản Japana
Cách vận hành doanh nghiệp không có quy trình bài bản, dựa trên cảm xúc
Làm phòng máy lạnh có được coi là điểm cộng(IT)
Bạn CTO khá là thông minh, vui tính, kiến thức nhiều.(IT)