Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Campaign pre-planning:
Branding (Online & Offline)
- Check briefing from brand & analyze campaign objectives
- Check historical campaign and analyze previous post-buy reports to develop optimization plans
- Conduct market research and competitive analysis from agency to identify industry trends and new growth opportunities.
E-commerce
- Proactively corporate with E-com team to support monthly sale campaign and implement media content
2. Campaign planning:
Branding: (Online & Offline)
- Implement & oversee digital marketing campaigns across multiple channels
- Discuss with brand team to synchronize all branding activities on platform
- Collect brand assets to prepare ad briefing for agency
E-Commerce:
- Coordinate with Ecom team to develop ad banners and content marketing for sale campaigns
- Review promotional schemes, key deals, and product launches to align with campaign strategies.
3. OCM & Influencer Marketing
- Liaising with the marketing team to create and coordinate marketing strategies that work across different channels
- Negotiate KOL’s booking fee and manage campaign contracts, including scope of works and deliverables
- Oversee the creation and execution of compelling influencer marketing campaigns
4. Media Execution:
Branding
- Execute OCM & digital marketing campaigns across all relevant channels (Facebook, TikTok, Instagram, Thread, YouTube….)
- Work closely with internal team and external stakeholders to develop and implement digital content strategies and ensure any creatives are correctly sized and optimized align with business objectives
- Manage social media of Rohto Premium Store and assist in developing content (Facebook, Zalo, Youtube, Tiktok, Instargram…)
- Manage campaign timelines & budgets, ad performances of OCM and digital campaigns
Ecommerce:
- Develop creative assets follow brand guidelines and social media trends to support Media & Ecom monthly campaigns
5. Media Analysis:
Online:
- Report and analyze the performance of social media campaigns (OCM) and provide insights on performance metrics
- Evaluate creative performance vs. KPIs: Qualitative vs. KPIs
- Update post buy and prepare quarterly report to brands
- Report and update insights to stakeholders and internal team
- Stay up-to-date with industry trends and content marketing
- Provide regular reports to senior management and internal team
Offline:
- Site-check and monitor LED & OOH display
6. Administration:
- Process payment and paperwork (contract, liquidation)
- Oversee all the company's social media accounts and handle related issues (Block, verification, appeal)
Further information about career opportunities, please visit website: rohto.com.vn (Tuyển dụng -> Cơ hội nghề nghiệp)
Any questions about this job, please contact us via Linkedin: Rohto Mentholatum VN
Yêu Cầu Công Việc
Official Education and working experience:
- Bachelor’s degree – Marketing Major
- Have experience is advantage (01 year), but fresh graduate is accepted also.
- Prioritize media channel or agency experience working
- Supplementary Certificate
- English: Professional Working Proficiency
- Microsoft Office
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Phụ cấp khác: Parking fee
- Thời gian thử việc: 2 months of probation with full salary
- Cơ hội huấn luyện:
A2E skill training
Pre-mortems
Prioritization
Problem solving
Owner’s mindset
Idea generation
Coaching
Influencing
Courageous conversations
Effective communication
Presenting with impact
Closed-loop conversations
Creating business value
Effective meetings
Effective emailing
Organizational health - Độ tuổi: 20 - 30
- Thời gian làm việc: 40 hours/ week
- Đồng nghiệp: Friendly, supportive
- Phúc lợi:
Japanese Health Insurance for Staffs over 2 years contribution
Company trip, Team building activities
Holiday events - Ngày nghỉ:
- 15 working days: from full 1 year to less than 3 years;
- 16 working days: from full 3 years to less than 7 years;
- 22 working days: from full 7 years or more to less than 37 years. - Lương: Cạnh tranh
Công Ty Cổ Phần Japana Việt Nam là sự mong muốn kết hợp giữa văn hóa và tinh thần Việt – Nhật, với quyết tâm mang đến cho người dùng Việt Nam những sản phẩm chất lượng đến từ các thương hiệu nổi tiếng của Nhật Bản.
Công Ty Cổ Phần Japana Việt Nam tự hào là trang thương mại điện tử đầu tiên và duy nhất tại Việt Nam chuyên cung cấp duy nhất sản phẩm Nhật Bản, được kiểm soát 100% chất lượng sản phẩm trước khi đến tay người tiêu dùng.
Công Ty Cổ Phần Japana Việt Nam ra đời mang một hoài bão khát khao tạo nên bước đột phá lớn trong lĩnh vực thương mại điện tử ở Việt Nam, hướng đến sứ mệnh cung cấp các sản phẩm chất lượng, an toàn vì sức khỏe người Việt.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành
Review Siêu thị Nhật Bản Japana
Cách vận hành doanh nghiệp không có quy trình bài bản, dựa trên cảm xúc
Làm phòng máy lạnh có được coi là điểm cộng(IT)
Bạn CTO khá là thông minh, vui tính, kiến thức nhiều.(IT)